Feladatok
- A céges működés szabályainak betartása
- A kirendeltség életének szervezése, csapat felállítása, irányítása
- A telephelyen folyó napi munka, folyamatok szervezése, irányítása,
- Rendszeres, folyamatos személyes kapcsolattartás az ügyfelekkel,
- Új ügyfelek akvirálása,
- Folyamatos piacfigyelés, a versenytársak tevékenységének elemzése,
- A kirendeltséghez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése,
- Telephelyi csapat építése, motiválása
Elvárások
- Minimum középfokú műszaki vagy logisztikai végzettség
- Alkatrész értékesítésben szerzett több éves tapasztalat
- Járműszerkezeti ismeretek, alkatrészismeret, műszaki ismeretek
- Informatikai ismeretek (készletgazdálkodási szoftverek, Microsoft Office)
- Energikus, lelkiismeretes, felelősségteljes munkavégzés
- Jó kommunikációs képesség, proaktív csapatépítő személyiség
- Gyors problémamegoldó készség, dinamizmus
- Büntetlen előélet
- Célorientáltság a feladatok ütemezésében, megoldásában, párhuzamos feladatok időzített kezelése
- B kategóriás jogosítvány
- Igényesség és önállóság
Amit kínálunk
- Kimagasló induló jövedelem, már a betanulási időszakban is
- Próbaidő után szép kártya cafetéria
- Prémium mobiltelefon, laptop
Céginformáció
A SKUBA CSOPORT tevékenysége – teherautó, busz és pótkocsi alkatrészek nagy- és kiskereskedelme. Ma a cégcsoport a Kelet-Közép-Európai térség, valamint a FÁK országok egyik vezető vállalata.
A céget 1992 alapították, és ma 20 országban – többek között Litvánia, Lettország, Észtország, Finnország, Oroszország, Ukrajna, Lenygyelország, Csehország, Szlovákia, Magyarország, Románia, Bulgária területén – tevékenykedik,több, mint 1200 alkalmazottal.
A SKUBA CSOPORT működési elvei – széles választék, kedvező áron, jó minőségben. Az állandó beszállítók a legismertebb járműipari óriáscégek közül kerülnek ki. A cégcsoport ügyfelei mindig az alkatrészek széles körét találják, mely az igényeik csaknem 100%-át lefedik.