Akkor ez a hirdetés Önnek szól!
Partnerünk a magas minőségű dokumentumkezelő berendezések és szoftveres megoldások kizárólagos magyarországi disztribútora.
Direkt értékesítési csapatukba keresünk új munkatársat az alábbi pozícióba:
Key Account Manager
Főbb feladatok, munkák:
- Új és meglévő ügyfelekkel való rendszeres, magas színvonalú, személyes kapcsolattartás, számukra a KYOCERA termékpalettájának (hardveres és szoftveres megoldások) értékesítése,
- Az ügyfelek igényeinek feltérképezése, igény generálás a porfólió elemeire, személyre szabott szolgáltatásaira,
- Az új és meglévő ügyfelek részére árajánlatok, üzleti megoldások készítése és prezentációja,
- Tenderekben való részvétel, ajánlati dokumentáció elkészítése,
- Piaci információk gyűjtése, a konkurencia üzleti tevékenységének ismerete,
- Az ügyfelek döntéshozói struktúrájának feltérképezése és naprakészen tartása,
- Szakmai és operatív képzéseken való részvétel,
- Az értékesítési tevékenységhez kapcsolódó adminisztráció pontos elvégzése, rögzített adatok rendszeres elemzése, akciók és kampányok előkészítése.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Minimum középfokú kereskedelmi végzettség,
- Legalább 3 év szolgáltatás értékesítésben szerzett tapasztalat,
- Erős középfokú angol nyelvismeret (szóban és írásban),
- Üzleti gondolkodás, tulajdonosi szemlélet,
- Kiváló kommunikációs és tárgyaló készség,
- Magas minőségű munkára való törekvés,
- Proaktív és energikus személyiség,
- Önállóság, pontosság.
Amit kínálunk:
- A pozícióhoz fix alapbér + negyedéves teljesítmény alapú bónusz jár,
- Céges autó használat (Hybrid Toyota Yaris),
- Nemzetközi (japán-holland) munkakörnyezet,
- Minden hétfőn friss gyümölcs az irodában,
- Konyhában kávé, tea, ásványvíz korlátlan fogyasztása,
- Rendszeres csapat építő programok, aktivitások,
- Sportolási lehetőség a cég saját, magas szinten felszerelt konditermében,
- Egyéb munkaidőn kívüli rekreációs lehetőségek: csocsó, pingpongasztal,
- Zöld és korszerű munka környezet (Nagy kert, kerti tó, Hybrid céges autó flotta).
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- IT és irodatechnikai piaci ismeret.
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Key Account Manager
- Üzletfejlesztő
- Kereskedelmi munkatárs
Egyéb információ:
- Munkavégzés pontos helye: Budapest, XVII. Kerület
- Munkaidő: hétfőtől-péntekig (napi 8 óra).
- Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődését, küldje el számunkra magyar nyelvű önéletrajzát az alábbi "JELENTKEZÉS" gombra kattintva!