Zöldség- és gyümölcs nagykereskedésünkbe keressük kereskedelemben és ahhoz tartozó adminisztrációs feladatokban jártas új kollégánkat, korai munkakezdéssel.
- A kereskedelmi folyamattal járó feladatok teljes körű ellátása legfőbb hangsúllyal az adminisztrációs teendőkön-> ezzel jár a partnereink rendelésének felvétele, az áruhoz tartozó szállítólevél és számla elkészítése.
- Áruk minőségben és mennyiségben való átvétele
- Árajánlatok készítése
- Adminisztrációs feladatokban való segítség, illetve közreműködés ( könyvelési anyagok előkészítésében való részvétel )
- Partnereinkkel előzékeny és kedves kapcsolattartás
- Ügyvezetőink által kiadott feladatok ellátása
- Későbbiekben komissiózó kollégáink koordinálása munkájának ellenőrzése
- 3-5 év tapasztalat kereskedelemben
- Csapatban való munkavégzés és jó problémamegoldó képesség -> kapott feladatok értelmezése és precíz végrehajtása, feladatok közötti kapcsolatok meglátása
- Cégközpontú szemlélet
- Felhasználó szintű PC ismeretek ( Excel, Word )
- Megbízhatóság és precizitás
- B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű
- Kapcsolódó szakirányú végzettség
- Angol nyelvtudás
- Számlázó programok ismerete ( InCash, Számlázzhu )
- Udvarias szakmai kommunikációs képesség
- Versenyképes fizetés
- Hosszútávú munkavégzés, stabil céges háttér
- Családias légkör
- Jó munkakörülmények
Cégünk közel három évtizede foglalkozik zöldség-gyümölcs kis- és nagykereskedelemmel. Néhány fős családi vállalkozásból az évek munkájával 20 fős csapattá bővültünk.
Tevékenységünk során nap, mint nap kereskedőket, bolthálózatokat, szociális-, egészségügyi- és oktatási intézmények konyháit valamint éttermeket látunk el friss zöldséggel és gyümölccsel, illetve tisztított zöldárúval, csomagolt termékekkel.
- Fényképes önéletrajzzal
- Motivációs levél előnyt jelenthet
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.