Pénzügyi szektorba, felső vezető mellé irodavezetői személyi asszisztenst keresünk.

A munkáltató belvárosi irodájában hosszú távú munkalehetőség. Szakmai fejlődés biztosított, kellemes, igényes, és szakmailag magas színvonalú munkakörnyezetben.

 

Főbb feladatok, munkák:

  • irodával kapcsolatos ügyek kezelése, iroda operatív működtetése,
  • partnerekkel, ügyfelekkel kommunikáció, kapcsolattartás (email, telefon, személyes fogadás),
  • a vezető operatív munkájának támogatása,
  • találkozók, programok, megbeszélések és események egyeztetése, szervezése,
  • szakmai anyagok összekészítése, dokumentumok kezelése,
  • naptár nyilvántartás vezetése, határidők folyamatos monitorozása, egyeztetése, ellenőrzése,
  • szállás, utazás szervezése, foglalások intézése, repülőjegyek foglalása,
  • a vezetői munkához szükséges személyi titkári és általános adminisztrációs feladatok ellátása.

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • felsőfokú közgazdasági, pénzügyi vagy egyéb gazdasági jellegű vagy jogi végzettség,
  • 2-3 éves titkárságvezetői vagy személyi asszisztensi gyakorlat,
  • középfokú aktív angol nyelvtudás szóban és írásban,
  • stressz tűrő és gyors problémamegoldó képesség,
  • kimagasló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség,
  • kiváló szervezőkészség,
  • precíz, pontos munkavégzés,
  • rendszerező készség és önállóság,
  • diszkréció, lojalitás, maximális megbízhatóság,
  • igényes megjelenés.

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • pénzügyi szektorban szerzett munkatapasztalat,
  • napi hírekkel, eseményekkel kapcsolatos tájékozottság,
  • egyéb idegen nyelv ismerete.

 

Amit kínálunk:

Teljes munkaidős, hosszú távú munkalehetőség. Versenyképes jövedelem, kellemes munkakörnyezet.

 

Szükséges nyelvtudás:

Szóban és írásban aktív angol középfok

 

Munkavégzés helye:

Budapest

 

Jelentkezés módja:

Jelentkezése során kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igénye megjelölésével!

Cégnév: HUMÁN CG TRAINING AND CONSULTING KFT.
Kapcsolattartó: Gyalog Hajnalka
Jelentkezés telefonon: +36307383553
Jelentkezés online: hajnigy@gmail.com
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Menedzser asszisztens Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Találkozók szervezése, elõkészítése Üzleti utazáshoz kapcsolódó feladatok ellátása; repülõjegyek, szállásfoglalás, biztosítás, transzfer Szerzõdések ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Back office vezető Pest megye

Bejövő számlák, utalványozás, teljesítés ellenőrzése, Kimenő számlák elkészítése és kiküldése, A könyvelés naprakészségének biztosítása, Az alapképző ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE