Irodavezető / Office manager
Partnerünk magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező, műszaki területen tevékenykedő, saját szegmensében elismert cég, amely bővülő csapatába keres új kollégát.
Milyen feladataid lesznek
- Az iroda mindennapi működésének, valamint az ügyvezető és menedzsment munkájának támogatása
- Teljeskörű forgóeszköz nyilvántartás és kezelés (irodaszerek, telefonok, bútorok, stb.)
- Üzleti utazások, céges események, rendezvények megszervezése
- Információk begyűjtése / eljuttatása a cég különböző telephelyei / szervezeti egységei felé, folyamatos kapcsolattartás mind a szervezeten belül, mind külső partnerek felé
- Megbeszélések szervezése, előkészítése
- Vendégek fogadása, teljeskörű recepció
- Asszisztensi, adminisztratív feladatok elvégzése
- Döntéselőkészítő anyagok, prezentációk készítése
- Be- és kiléptetés, HR adminisztráció
- Dokumentumkezelés
- Riportok készítése
Téged keresünk, ha
- Felsőfokú végzettséged és legalább 2 éves releváns szakmai tapasztalatod van
- Az irodai szoftvereket rutinszerűen használod
- Legalább alapszinten használod az angol nyelvet
- Jó az együttműködési és alkalmazkodási képességed
- Igényesség, precizitás jellemez
- Analitikusan gondolod végig a problémákat és mindig az eredmény irányába törekszel
- Képes vagy prioritásokat állítani, párhuzamosan futó projektekre / feladatokra is odafigyelni
- Kiemelkedő szervezési és kommunikációs készségekkel rendelkezel
- Szereted az embereket, könnyen megkedvelteted magad, szívesen szervezel csapatprogramokat
- Érdeklődő és nyitott vagy, szívesen látsz bele többféle tevékenységbe
- Pozitív, energikus kisugárzással bírsz
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
Miért jó döntés ez számodra
- Jól megközelíthető, kellemes, nívós munkakörnyezetben dolgozhatsz
- Szakmailag elhivatott, fiatalos, családias hangulatú csapat vár
- Folyamatosan fejlődhetsz egy dinamikusan növekvő vállalatnál
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Irodavezető