Feladatok
- az irodában folyó ügyviteli folyamatok szervezése, irányítása, ellenőrzése;
- az irodai körülmények között zajló adminisztrációs feladatokat (pl. adatrögzítés és -nyilvántartás, dokumentumkészítés és -szerkesztés, dokumentumok kezelése, irodai és kommunikációs eszközök kezelése) ellátása;
- a szervezeti, ügyviteli, adat- és dokumentumkezelési szabályok, egyéb utasítások betartása és betartatása;
- az irodában folyó kommunikációs kapcsolatok irányítása, szervezése, ellenőrzése;
- adatszolgáltatás, foglalkoztatottakhoz kapcsolódó információ nyújtás heti rendszerességgel bérelszámolónak
- a termelés adminisztratív támogatása
- számlák érkeztetése, kiállítása
Elvárások
- legalább 1 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- MS Office ismerete
- precíz, önálló munkavégzés
- ápolt, igényes megjelenés
Előnyt jelent
- jogosítvány, saját gépjármű
- idegen nyelvtudás
Amit kínálunk
- két éves, határozott idejű munkaviszony
- fiatalos csapat
Céginformáció
Modern körülmények között készíti vörös és rozé borait.