Mezőgazdasági termény vizsgálatokat végző Amspec Kft. pécsi irodájába keres megbízható férfi munkatársat hosszú távra, irodai ügyintéző/adminisztrátor munkakörbe.

Feladatok

Adminisztratív feladatok ellátása (kapott adatok rögzítése és továbbítása határidőre, excel táblázatok készítése, kapcsolattartás a központi irodával, napi és összesítő jelentések készítése, stb…)

Az irodavezető és a kollégák mindennapi munkájának segítése, támogatása

Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel

Beérkező levelek kezelése, telefonhívások lebonyolítása

Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

Középszintű angol és/vagy szerb nyelvtudás

Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Ms Office)

Precizítás, pontosság, rugalmasság, elhivatottság, segítőkészség, terhelhetőség, kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség

Önálló munkavégzésre való alkalmasság

Előnyök

Közvetlen személyiség

Elsősorban pécsi lakhely

Irodában szerzett korábbi tapasztalat

Mezőgazdasági és technológiai ismeretek

Amit ajánlunk

Stabil háttér, azonnali munkakezdés, hosszú távú munkalehetőség

Teljes munkaidős foglalkoztatottság, alkalmazotti jogviszony

Fiatalos, barátságos munkahelyi légkör

Munkavégzés helye Pécs

 

Jelentkezés a [email protected] címre küldött önéletrajzzal

JELENTKEZEM


Cégnév: Amspec KFT
Kapcsolattartó: Tösmagi Krisztián
Jelentkezés telefonon: Tösmagi Krisztián
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: