Mezőgazdasági termény vizsgálatokat végző Amspec Kft. pécsi irodájába keres megbízható férfi munkatársat hosszú távra, irodai ügyintéző/adminisztrátor munkakörbe.
Feladatok
Adminisztratív feladatok ellátása (kapott adatok rögzítése és továbbítása határidőre, excel táblázatok készítése, kapcsolattartás a központi irodával, napi és összesítő jelentések készítése, stb…)
Az irodavezető és a kollégák mindennapi munkájának segítése, támogatása
Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel
Beérkező levelek kezelése, telefonhívások lebonyolítása
Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Elvárások
Középszintű angol és/vagy szerb nyelvtudás
Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Ms Office)
Precizítás, pontosság, rugalmasság, elhivatottság, segítőkészség, terhelhetőség, kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Önálló munkavégzésre való alkalmasság
Előnyök
Közvetlen személyiség
Elsősorban pécsi lakhely
Irodában szerzett korábbi tapasztalat
Mezőgazdasági és technológiai ismeretek
Amit ajánlunk
Stabil háttér, azonnali munkakezdés, hosszú távú munkalehetőség
Teljes munkaidős foglalkoztatottság, alkalmazotti jogviszony
Fiatalos, barátságos munkahelyi légkör
Munkavégzés helye Pécs
Jelentkezés a [email protected] címre küldött önéletrajzzal
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.
Cégnév: | Amspec KFT |
Kapcsolattartó: | Tösmagi Krisztián |
Jelentkezés telefonon: | Tösmagi Krisztián |
Jelentkezés online: | [email protected] |
Állás helye: | |
Állás-kategóriák: | |
Állásnév: |