Elektromos kerékpárokat forgalmazó cég törökbálinti irodájába keres megbízható munkatársat hosszú távra, irodai ügyintéző munkakörbe!

Feladatok

  • Adminisztratív feladatok ellátása (Könyvelés összekészítése, megrendelések rögzítése, számlázás, levelezések lebonyolítása, excel táblázatok készítése)
  • Export, kapcsolattartás a külföldi vevőkkel, szállítások egyeztetése
  • Az irodavezető és a sales mindennapi munkájának segítése, támogatása
  • Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való részvétel
  • Kimenő és bejövő posta kezelése, telefonhívások lebonyolítása
  • Egyéb adminisztratív és napi ad hoc feladatok ellátása

Elvárások

  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Ms Office)
  • Precizitás, rugalmasság, segítőkészség, terhelhetőség
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Kellemes, pozitív, aktív, lendületes személyiség
  • Önálló munkavégzésre való alkalmasság

Előnyök

  • Üde, közvetlen személyiség, akivel kis csapatunk azonnal megtalálja az összhangot
  • Autóval való bejárás
  • Elsősorban Törökbálint és környéke szerinti lakhely

Amit ajánlunk

  • Stabil háttér, azonnali munkakezdés, hosszú távú munkalehetőség
  • Teljes munkaidős foglalkozottság, alkalmazotti jogviszony
  • Fiatalos munkahelyi légkör

Munkavégzés helye

Magyarország, 2045 Törökbálint

Cégnév: Melon HR Technology Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
ADMINISZTRÁTOR Szigetszentmiklós

Általános adminisztrácios munkakörre várunk jelentkezőt. Teljes, vagy részmunkaidős lehetőség. Nyugdíjas munkaválaló jelentkezését is várjuk. ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE