Feladatok

  • ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
  • kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
  • kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
  • CRM-rendszer kezelése
  • szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
  • ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailben)
  • egyéb, az iroda mindennapjaiban felmerülő feladatok elvégzése

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • MS Office programok magabiztos ismerete, gyakorlatban való alkalmazása
  • jó kapcsolatteremtő és kommunikációs készség
  • ügyfélközpontú szemlélet
  • önálló, precíz, felelősségteljes és lelkiismeretes munkavégzés
  • rendszerben való gondolkodásmód
  • hatékony kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • hasonló adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • felsőfokú iskolai végzettség
  • nyelvtudás (angol / német)
  • proaktivitás, problémamegoldó és preventív gondolkodásmód
  • csapatjátékos attitűd

Amit kínálunk

  • 1986 óta a piacon lévő, biztos nemzetközi hátterű cég
  • versenyképes fizetés
  • munkavégzéshez szükséges felszerelés (mobiltelefon, notebook stb.)
  • szakmai fejlődési lehetőségek
  • változatos feladatok egy jó hangulatú, támogatói környezetben
  • belföldi és nemzetközi céges rendezvények
  • nyelvi és egyéb kurzusok támogatása

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Kerékpártároló
  • Parkoló

Céginformáció

Tovább bővülünk!

Az ITRIS Kft.-nél informatikai eszközök támogatásával, szervizelésével foglalkozunk és jelenleg a XI. kerületi irodánkba keressük csapatunk új tagját.
 

  • Szívesen dolgoznál informatikai területen egy biztos, svájci hátterű cégnél? 
  • Szeretnél egy fiatalos, pozitív, összetartó és lelkiismeretes csapat tagja lenni? 
  • Szeretsz adminisztrálni, precízen, alaposan és pontosan végzed a munkádat? 
  • Tudsz önállóan dolgozni és feltalálod magad váratlan helyzetekben? 

Ha igen, Téged keresünk!

Jelentkezés módja

Ha szívesen csatlakoznál hozzánk, várjuk önéletrajzod!

JELENTKEZEM