Feladatok

  • céges levelek iktatása, továbbítása a felelősöknek
  • megrendelések rögzítése
  • az elkészült termékekről szállítólevelek elkészítése
  • kimenő számlák készítése a szállítólevelek alapján
  • bejövő számlák rögzítése az ügyviteli rendszerbe
  • recepció kezelése – bejövő hívások fogadása, központi email fiók kezelése és bejövő, érkező vendégek elirányítása
  • havi és negyedéves teljesítmény statisztikák elkészítése, határidőre beküldése

Elvárások

  • középfokú végzettség, és legalább 3 éves munkatapasztalat releváns munkakörben
  • angol nyelvtudás
  • magabiztos felhasználói szintű MS Excel, Word, Outlook használat
  • üzleti kommunikációs stílus
  • lelkiismeretes, lojális személy

Előnyt jelent

  • pályázatok adminisztrációjában jártasság (EKR)

Amit kínálunk

  • igényes, modern munkakörnyezet, új épületben, újpesti lokációval
  • egy műszakos, 7:30-tól 16:00-ig tartó fix munkaidő
  • jogtisztán bejelentett fix munkabér
  • béren kívüli juttatások lehetősége
  • ingyenesen biztosított kávégép használat
  • tervezhető, évi kétszeri leállás

Céginformáció

Családias vállalkozásunk a magyar és külföldi piacok számára gyárt termékeket és nyújt szolgáltatásokat. Fontos számunkra, hogy partnereink elégedettségére minőségi, megbízható szolgáltatásokat nyújtsunk. Új irodai asszisztensüktől az irodai részleg adminisztrációjának felelősségteljes, minőségi kézben tartását várjuk.

Jelentkezés módja

Kérjük ne felejtse el Önéletrajzát feltölteni!

JELENTKEZEM


Cégnév: Nast Alkatrészgyártó Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: