Feladatok

  • Az irodavezető munkájának mindennapi támogatása
  • Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok teljes körű ellátása
  • Adatrögzítés, dokumentumok rendszerezése, kezelése
  • Kimenő és bejövő e-mailek/postai anyagok kezelése, nyilvántartása
  • Kimenő és bejövő számlák rendszerezése, nyilvántartásának vezetése

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • irodai adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • word és excel magabiztos használata
  • Precíz és következetes munkavégzés
  • Csapatszellem
  • Angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • pénzügyi végzettség, vagy azon a területen szerzett tapasztalat
  • eredmény-orientált gondolkodás
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Biztos munkahely és szakmai karrierút lehetősége egy stabil és folyamatosan fejlődő cégnél
  • Versenyképes fizetés plusz juttatások
  • Megbízható, nemzetközi hátterű munkahely

Céginformáció

A Palmiye Hungary Kft., a   Palmiye pergolákat és teraszárnyékoló berendezéseket forgalmazó Siófoki székhelyű cég

IRODAI ASSZISZTENS POZÍCIÓRA MUNKATÁRSAT KERES!

Ha szeretnél egy dinamikusan fejlődő, prémium pergolákat, üvegrendszereket, árnyékolókat forgalmazó cég csapattagja lenni, akkor várjuk a jelentkezésedet!

Jelentkezés módja

Fényképes szakmai önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével kizárólag a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

Cégnév: PALMIYE HUNGARY KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
ápoló, asszisztens Budapest

A Budapesti Rendőr-főkapitányság Humánigazgatási Szolgálat Egészségügyi Osztály Fogdaorvosi Alosztály az alábbi munkakör betöltésére vár jelentkezőket ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE