Feladatok
- Az irodavezető munkájának mindennapi támogatása
- Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok teljes körű ellátása
- Adatrögzítés, dokumentumok rendszerezése, kezelése
- Kimenő és bejövő e-mailek/postai anyagok kezelése, nyilvántartása
- Kimenő és bejövő számlák rendszerezése, nyilvántartásának vezetése
Elvárások
- minimum középfokú végzettség
- irodai adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
- word és excel magabiztos használata
- Precíz és következetes munkavégzés
- Csapatszellem
- Angol nyelvtudás
Előnyt jelent
- pénzügyi végzettség, vagy azon a területen szerzett tapasztalat
- eredmény-orientált gondolkodás
- B kategóriás jogosítvány
Amit kínálunk
- Biztos munkahely és szakmai karrierút lehetősége egy stabil és folyamatosan fejlődő cégnél
- Versenyképes fizetés plusz juttatások
- Megbízható, nemzetközi hátterű munkahely
Céginformáció
A Palmiye Hungary Kft., a Palmiye pergolákat és teraszárnyékoló berendezéseket forgalmazó Siófoki székhelyű cég
IRODAI ASSZISZTENS POZÍCIÓRA MUNKATÁRSAT KERES!
Ha szeretnél egy dinamikusan fejlődő, prémium pergolákat, üvegrendszereket, árnyékolókat forgalmazó cég csapattagja lenni, akkor várjuk a jelentkezésedet!
Jelentkezés módja
Fényképes szakmai önéletrajzodat, fizetési igény megjelölésével kizárólag a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.