Feladatok

 
  • aktív kapcsolattartás a partnerekkel, bérlőkkel
  • bérleti szerződések ellenőrzése, feldolgozása
  • kimenő számlák kiállítása és a beérkező számlák ellenőrzése, feldolgozása
  • adatszolgáltatási feladatok elvégzése
  • üzemeltetéssel kapcsolatos feladatok menedzselése, egyéb felmerülő problémák kezelése

Elvárások

 
  • pénzügyi / gazdasági végzettség
  • 2-3 év tapasztalat ingatlangazdálkodási területen
  • könyvelő programokban, vállalati rendszerekben szerzett tapasztalat
  • MS Office programok (különösen MS Excel és Word) felhasználói szintű ismerete;
  • a hivatalos kommunikáció formai követelményeinek ismerete
  • hatékony, udvarias, asszertív kommunikációs készség;
  • gyakorlatias, problémamegoldó és megoldást kereső szemlélet és hozzáállás;
  • pozitív, energikus, terhelhető, rugalmas és megbízható személyiség.

Előnyt jelent

 
  • SAP B1 ismerete;
  • holdingnál vagy multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • stabil, tőkeerős vállalati hátteret;
  • vállalati telefont, laptopot;
  • felelősségteljes, önálló munkakört;
  • motiváló, versenyképes jövedelmet;
  • béren kívüli juttatási csomag (SZÉP kártya, egészségpénztár);
  • folyamatos önfejlesztést és a szakmai tudás bővítésének lehetőségét;
  • kellemes, barátságos munkakörnyezetet.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra való kattintás után, kérem csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM