A HELPERS Hungary Kft. több mint 18 éves tapasztalattal és egy 25 fős, dinamikus csapattal vezető szerepet játszik az üzleti és bevándorlási szolgáltatások területén Magyarországon.
Jelenleg Relocation üzletágunkba keresünk munkatársat, ahol kollégáink azon dolgoznak, hogy a nemzetközi ügyfeleinket segítsék munkavállalási engedéllyel kapcsolatos kérdéseikben.
Milyen feladatokra számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?
- Ügyfeleink relokációs ügyeinek intézése és az ehhez kapcsolódó eljárások koordinálása.
- Kapcsolattartás telefonon és emailben megrendelőinkkel, ügyfélkonzultációk levezetése és partnereink folyamatos támogatása szakmai tanácsadással.
- A különböző engedélyekhez szükséges dokumentáció összeállítása, a folyamat nyomon követése, a releváns hivatalokkal való eredményes kommunikáció.
- Az eljárásokhoz szükséges adminisztratív feladatok összefogása, fordítások megrendelése.
- A jogszabályi változások folyamatos nyomon követése.
- CRM rendszereinkben a folyamatban lévő ügyeink pontos dokumentációja.
Miért lehet Neked izgalmas ez a lehetőség?
A világ minden tájáról érkező megkeresésekre reagálhatsz, így soha nem fogsz unatkozni.
Kellemes munkakörnyezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz. Annak megfelelően, hogy mely területen szeretnéd magad fejleszteni, szenior kollégáink közül egy mentort is kapsz, akitől további támogatást kapsz a munkavégzéshez és akitől új készségeket sajátíthatsz el.
Tiszteletben tartjuk a magánélet fontosságát és azon dolgozunk, hogy hosszútávon is élhető munkakörnyezetet teremtsünk.
A próbaidőt (3 hónap) követően, a csapatoddal való megegyezés szerint heti 2 napot home office-ból dolgozhatsz.
Kit keresünk?
- Légy határozott és rendelkezz minimum 1-2 év releváns tapasztalattal relokációs és bevándorlási ügyek intézésében ügynökségi vagy HR munkatársként.
- Rendelkezz friss és pontos releváns jogszabályi ismerettekkel.
- Ügyfeleink munkanyelve angol, fontos, hogy aktív tárgyalóképes angol, emellett magyar nyelvtudásod legyen. Továbbá nagyon örülünk, ha beszélt nyelveink portfólióját egyéb nyelvtudással is tudod bővíteni.
- Szakértő kollégát keresünk, aki önállóan képes intézni folyamatban lévő relokációs ügyeinket.
- Számunkra az lenne ideális, ha azonnal tudnál kezdeni.
- Előny, ha kezeltél már CRM szoftvereket.
Hogyan tudsz jelentkezni és mire számíthatsz a kiválasztási folyamatunkban?
Ha szívesen csatlakoznál hozzánk, kérlek küldd el angol nyelvű szakmai önéletrajzodat bérigény megjelölésével a hr@helpers.hu címre!
- Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot és egy 15-20 perces telefonbeszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről. Ezután egy levélírási feladatra fogunk kérni, melyet egy általad választott időpontban fogsz teljesíteni és maximum egy órát vesz igénybe.
- A következő lépés egy kb. 45 perces személyes találkozó az irodában, ahol a Relocation üzletág vezetőjével, leendő supervisoroddal és a Senior HR generalistánkkal találkozol. Ha szeretnéd, szívesen körbevezetünk az irodánkban, megmutatjuk a leendő asztalodat.
- Személyes interjúdat követően, telefonon értesítünk a pályázatod eredményéről.