Feladatok
- megbeszélések megszervezése és előkészítése külföldi és magyar partnerekkel,
- angol és magyar nyelvű szakmai anyagok kivonatolása, prezentációk készítése,
- igazgatóság hivatalos levelezéseinek kezelése, kiküldésre kerülő levelek formai és stilisztikai ellenőrzése,
- kiküldetésekhez szükséges dokumentáció teljeskörű kezelése a kiküldetési szabályzat szerint,
- az igazgatósághoz tartozó beszerzési igények összegyűjtése, kezelése a gazdasági illetve a jogi igazgatósággal együttműködve,
- az igazgatóság napi szintű adminisztrációjának kezelése (többek között iktatás kezelése, nyilvántartások vezetése, dokumentumok másolása, szkennelése, rendszerezése)
Elvárások
- felsőfokú végzettség,
- minimum 1 éves szakmai tapasztalat hasonló munkakörben,
- kiváló kommunikációs készség, kifogástalan helyesírás,
- aktív, legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt,
- MS Office felhasználói szintű ismerete,
- proaktív, pozitív hozzáállás,
- nagyfokú önállóság.
Előnyt jelent
- B kategóriás jogosítvány,
- felsőfokú angol nyelvtudás,
- francia vagy arab nyelvtudás,
- nemzetközi környezetben szerzett munkatapasztalat,
Amit kínálunk
- stabil, folyamatosan fejlődő szervezeti háttér,
- versenyképes jövedelem, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, nemzetközi humanitárius tevékenységben való részvétel,
- lendületes, elkötelezett, segítőkész csapat,
- céges telefon, cafeteria csomag, BKK bérlet,
- I. kerületi, jól megközelíthető munkahely, barátságos légkör.
Céginformáció
A Hungary Helps Ügynökség Nonprofit Zrt., mint a Külgazdasági és külügyminisztérium egyik háttérintézménye, egy jelentős szervezeti növekedés alatt álló, nemzetközi humanitárius tevékenységet folytató nonprofit társaság egyik új igazgatósága számára keres munkatársat asszisztens munkakörbe
Jelentkezés módja
- fényképes önéletrajzzal,
- bruttó bérigény megjelölésével,
- motivációs levéllel.