Bővülő csapatunkba keressük kecskeméti telephelyünkre az alábbi munkatársat:
Hr vezető
Főbb feladatok, munkák:
• A HR folyamatok megszervezése, éves tervek elkészítése, új HR stratégia kialakítása
• A jövedelem és teljesítményértékelési rendszer kialakításában való részvétel
• HR adatbázisok működtetése, fejlesztése, kimutatások készítése
• Vezetők támogatása HR vonatkozású kérdésekben
• Aktív részvétel a munkaerő kiválasztásban
• Kapcsolattartás a különböző telephelyeken lévő vezetőkkel és kollégákkal
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
• Ha kecskeméti, vagy környékbeli lakhellyel rendelkezel
Az álláshoz tartozó elvárások:
• Teljes körű munkajogi ismereteket
• 5-7 év szakmai tapasztalatot
• Min. középfokú angol nyelvtudást
• Kimagasló szóbeli és írásbeli kifejező képességet
• Magas szintű precizitást és határozottságot
• Jó rendszerlátó képességet, gyors és hatékony munkavégzést
• Magas fokú etikai magatartást
• Pozitív szemléletet
Amit kínálunk:
- Karrier és fejlődési lehetőséget kínálunk innovatív, folyamatosan fejlődő munkakörnyezetben, Magyarországon talán a legnagyobb, teljes egészében magyar magántulajdonban lévő autókereskedelmi vállalatcsoportjánál.