Responsibilities:

  • Keeping employees files up-to-date, including contracts of employment, addendums, and disciplinary records and all other documentation required by country legislation'. Sending a copy of these documents to HR Group when it concerns a MT-member;
  • Assisting in searching and recruiting employees in order to attract and retain talented individuals in a timely fashion at reasonable cost (making up job-description, publishing on the inter- and extranet, contact with agencies, applicants, checking references). After hiring, making up labour contract, introduction of company rules and organizing introduction program;
  • Preparing labor contracts, addendums and correspondence (for instance salary raises); ensuring onboarding by managing IT related permissions (new user account, e-learning)
  • Assisting managers in handing over in time forms for selection interview, introduction program, exit-interview, etc.;
  • Guarding that the appraisals and evaluation procedure will start in time, managers are having forms and information about the employee and that the relevant managers are informed about the points of action raised during appraisals and evaluation interviews;
  • Taking care of and preparing reports and communication of up-to-date info for Business Lease Group and Autobinck Holding;
  • Arranging and monitoring of employees medical entry, hygienic audit
  • Administer and controlling educations (conform plan and budget and trainings that are marked as mandatory);
  • Answering questions of employees regarding company benefits, policies or procedures;
  • Provide support in compensation and benefits overviews when required;
  • Makes sure the intranet is up-to-date regarding following subjects: important company announcements from the Human Resources department, announcement concerning employees, vacancies, the commencement and termination of the employment of employees, the position matrix and salary structure, presentations given to employees during a meeting, local business regulations (employees handbook), guidelines for equipping workspaces properly and the corporate emergency plan;
  • Preparation of data for salaries calculation for payroll accountant (evidence of holiday, Health Insurance, salaries);
  • Monitoring of attendance/overtime.

Requirements:

  • Bachelor degree in human resources, business or economics
  • 3-4 years of experience in a similar HR position
  • English - verbal and written communication - advanced level;
  • Strong in organizing and executing administrative tasks;
  • Work with PC - user's knowledge of MS-Office (Word, Excel, Outlook) - advanced level

Desired characteristics:

  • Excellent communication and interpersonal skills;
  • Be organized and trustworthy, the position requires handling sensitive employee information;
  • In time and accurate;
  • Takes ownership. Can do mentality;
  • Self-motivated and team player.
  • Flexibility

What we offer:

  • Flexible working hours (24h per week)
  • Opportunity to be part of a young and dynamic organization
  • Training and development opportunities
  • Convenient location and modern office building
  • Competitive salary and benefits

Sector(s):

  • HR, Human Relations
  • HR Administration
  • HR Generalist, Specialist
  • Part-time 6 hours
  • Part-time 4 hours

Experience required:

  • 3-5 years professional experience

Required language level:

  • English

Job location:

Budapest, 1124 Csörsz utca 41.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR munkatárs Paks

Részvétel a munkaerő-tervezésben, toborzási és kiválasztási folyamatok támogatásában, új belépők integrálásában, vállalati áthelyezések koordinálásában, munkatársak be- és kiléptetésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátásában. Teljes körű munkaügyi ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Hr munkatárs Herend

Toborzási és kiválasztási folyamatok koordinálása, lebonyolítása Új kollégák beléptetése, beintegrálása Részvétel új keresési csatornák és módszerek bevezetésében Képzések szervezése, a munkavállalók szakmai fejlesztése Munkaügyi feladatok ellátása HR ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR SPECIALISTA (HR7481920X) Békés

HR SPECIALISTA (HR7481920X) MEGBÍZÓNK: Partnerünk a világ vezető öblösüveggyártójaként, több mint száz éve készít tiszta, fenntartható, márkaépítő üvegcsomagolást számos, a világ legismertebb élelmiszer- és italmárkájának. Globálisan 80 gyártási üzemben, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR-munkatárs Mátészalka

Toborzás és kiválasztás Teljeskörű munkaügy- és bérügyi feladatok TB kifizetőhelyi feladatokban való aktív részvétel Képzések megszervezése Társosztályok szakmai támogatása Statisztikai adatszolgáltatás

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Tb és munkaügyi ügyintéző Erdőtelek

Havi bérszámfejtés elvégzése, bérutalási listák, bérszámfejtési analitikák elkészítése Jelentések és bevallások havi, negyedéves készítése és továbbítása az illetékes szervek felé TB kifizetőhelyi feladatok teljes körű ellátása Munkáltatói képviselet ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE