LAUNE Gyártáskiszolgálás Kft.
Bővülő csapatunkba

Hr adminisztrátor

munkatársat keresünk.
A LAUNE Kft-nél raktár-, öltöző- és üzemberendezések forgalmazásával foglakozunk, közel 20 éve meghatározó szereplői vagyunk a magyarországi piacnak. Évente több száz gyár és nagykereskedelmi vállalat részére szállítunk és szerelünk össze különböző berendezéseket.
Munkánk a felhasználói igények felmérésétől a tervezésen át a kivitelezésig tart. Évente mintegy 500 projektet bonyolítunk.

Főbb feladatok, munkák:

- Új belépő munkatársak toborzása, interjúztatása
- Belépési dokumentációk elkészítése
- Posztra képzés segítése
- Jelenléti rendszer, szabadságolások kezelése
- Képzések szervezése
- Általános adminisztrációs feladatok elvégzése

Az álláshoz tartozó elvárások:

Felsőfokú végzettség
HR ismeretek
Jó kommunkációs képesség
Motívált személyiség
Angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

Részt vehet egy folyamatosan fejlődő nemzetközi kapcsaolatokkal rendelkező vállakozás növekedésében.
Munkája során egy jó csapatban végezheti változatos feladatait, a cég bővítése és terjeszkedése érdekében.
Stabil háttérrel és jövőképpel rendelkező cégnél dolgozhat.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Egyéb juttatások:

Cafeteria, Szakmai tréningek

Munkavégzés helye:

5000 Szolnok

Jelentkezés módja:

Küldje el szakmai önéletrazát, hogy munkatársunk kapcsolatba tudjon lépni Önnel a megadott elérhetőségeken!
Cégnév: LAUNE Gyártáskiszolgálás Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK