Description

As part of our strategic expansion into Hungary and future projects across Eastern Europe, we are looking for a versatile Financial Administrator to lead the establishment and financial operations of our legal entity in Hungary.

As one of the first members of our team, you will oversee setting up and structuring the newly founded company office in Hungary, ensuring its successful functioning.

 

Responsibilities

 

-              Setting up and structuring the company in compliance with local regulations

-              Handling inter-company invoicing of services provided to our headquarters

-              Ensuring compliant tax reporting for the company.

-              Overseeing human resources activities, including recruitment, hiring, and payroll management

 -             Managing all administrative affairs related to finance and operations

 

Requirements

-              Bachelor's degree in Finance, Accounting, Business Administration, or related field

-              Proven experience in financial administration, preferably in an international setting

-              Strong understanding of Hungarian tax regulations and compliance requirements

-              Excellent organizational and multitasking skills

-              Ability to work independently in a remote environment

 

About JULI Automation

JULI Automation is the leading provider of EV hairpin motor and Automotive small motor assembly lines in China. As a family company with 34 years of innovation, we are committed to meet customer expectations. Nearly every second EV car produced in China is powered by motors built on our assembly lines. We also provide excellent prototyping services in our R&D lab near Shanghai.

Visit us online at: www.juli-china.com

 

Cégnév: Juli Automation Europe
Kapcsolattartó: Filip Eric
Jelentkezés telefonon: +381611598840
Jelentkezés online: [email protected]
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Irodavezető Ráckeve

Feladatok Napi posta, telefonok kezelése, naptárak ellenőrzése Dokumentumok kinyomtatása, összeállítása és rendezése Elektronikus és egyéb nyilvántartási ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Bérszámfejtő Pest megye

Teljes körű bérszámfejtés és TB ügyintézés az ügyfelek számára Bevallások, riportok, adatszolgáltatások, statisztikák készítése (a hatóságok ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE