Feladatok
- Új ügyfelek, üzleti lehetőségek felkutatása, igények felmérése, kapcsolatépítés
- Ajánlatkérések kezelése, komplex ajánlatok összeállítása, kiadása, menedzselése
- Üzleti tárgyalások megszervezése, előkészítése, tárgyalásokon történő aktív részvétel
- Szerződések előkészítése, kiadása, aktualizálása
- Szerződéskötési folyamat menedzselése
- Ajánlatkezelési és tárgyalásjelentési rendszer működtetése és napi karbantartása
- CRM rendszer üzemeltetése, fejlesztése
- Értékesítési riportok készítése, beszámolók összeállítása
- After sales feladatok ellátása
- Prezentációk, pr és marketing anyagok készítése, előkészítése
- Digitális marketing kommunikációs csatornák üzemeltetése
Elvárások
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Szolgáltatás-értékesítésben szerzett legalább 3-5 év releváns tapasztalat
- Raktár-logisztikai területen szerzett értékesítési tapasztalat
- Szállítmányozói tapasztalat
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs és kezdeményező készség, határozott kiállás
- Ügyfélorientált szemlélet, proaktivitás
- Stratégiai gondolkodás
- Projektszemlélet
- Gépjárművezető engedély
- Kiemelkedő számítógépes ismeret (Excel, Word, Power Point)
Amit kínálunk
- Innovatív, értékteremtő csapat
- Dinamikus, kihívásokkal teli munkakörnyezet
- Stabil vállalati háttér
- Nyitott, toleráns, emberközpontú munkahelyi légkör
- Versenyképes jövedelem és béren kívüli juttatások
- Ügyfélszerzési ösztönző rendszer
- Céges mobiltelefon, laptop, cégautó
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
Várjuk jelentkezésedet, amennyiben kiváló kommunikációs készséged mellett járatos vagy szolgáltatás-értékesítésben és ezáltal szeretnél munkáddal hozzájárulni társaságunk kulcsfontosságú területének hatékony működéséhez, dinamikus növekedéséhez.
Jelentkezés módja
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, szakmai önéletrajzodat a bérigény megjelölésével a Jelentkezem gombra kattintva küldd el nekünk.