Feladatok
- Értékesítési ügyintézési feladatok ellátása – szerződések írása, lízingek zárása stb.
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel magyar és angol nyelven
- Számlázási adminisztráció
- Kereskedelmi tevékenység aktív támogatása
- Műszaki ügyintéző adminisztratív támogatása
- Egyéb adminisztratív feladatok
Elvárások
- Legyen legalább középfokú végzettséged
- Értened kell az Office programokhoz: Excelhez legalább az alap képletek szintjén, és a Word-höz
- Tudnod kell angolul, hiszen külföldi ügyfelekkel is tartani fogod a kapcsolatot (elsősorban írásban, de néha szóban is)
- Legyen tapasztalatod hasonló munkakörben
- Legyél precíz a dokumentációk kezelésében
Munkahely és munkaidő
2310 Szigetszentmiklós, Leshegy utca 13. telephelyünkre keresünk kollégát hétfőtől péntekig, 8:00-17:00 közötti munkavégzésre.
Amit kínálunk
- Medicover keretein belül széleskörű egészségügyi szolgáltatásokat vehetsz igénybe teljesen ingyen!
- Közvetlen csapat várja érkezésed, akik közé könnyen be tudsz majd illeszkedni, a mindennapok jó hangulatban telnek majd
- Céges telefontodat magáncélra is használhatod majd, ráadásul közel korlátlan mobilnettel!
- Belépésedkor minden szükséges tudást átadunk és később is szívesen vesszük a kérdéseidet
- Bejárásodat 30 ft/km összegben támogatjuk
- Pozíciódon nem fog a külső változások szele, stabil munkahelyet biztosítunk neked!
- A munkaidőd hétköznap 8:00-17:00 között tart majd, de rugalmasak vagyunk, ha valamit el kell intézned.
Jelentkezés módja
Érdekel?
Küldd el nekünk önéletrajzod a „Jelentkezem” gombra kattintva!