BECK AND PARTNERS Kft.
Szeretnél részese lenni egy olyan közösségnek, amely formálja a helyi gazdaságot?
Fontos számodra, hogy a munkádnak kézzelfogható hatása legyen a vállalkozások sikerére?
Izgalmasnak találod, hogy támogasd az innovációt és a fejlődést?
Ha mindhárom kérdésre IGEN a válaszod, akkor itt a lehetőség, hogy csatlakozz egy dinamikus, inspiráló szervezethez, amely évtizedek óta kiemelkedő szerepet játszik a vállalkozások támogatásában és a gazdaság élénkítésében!
Most új kollégát keresünk, aki csatlakozik dinamikus csapatunkhoz és segít elérni közös céljainkat, mint

Elnökségi titkárnő

Főbb feladatok, munkák:

  • A vezető munkájának adminisztratív támogatása, napi egyeztetések.
  • Személyi titkári feladatok, dokumentációk, prezentációk, riportok készítése.
  • Megbeszélések, meetingek rögzítése, jegyzőkönyv és összefoglalók készítése.
  • Vezetői megbeszélések szervezése, naptárkezelés.
  • Elnökség szakmai támogatása.
  • Központi email figyelése, levelek továbbítása, hivatalos levelek írása.
  • Irodai dokumentációk, nyilvántartások, számlák, szerződések kezelése, kimutatások készítése, telefonkezelés.
  • Tárgyalópartnerek és vendégek fogadása.
  • Napi működéshez szükséges feladatok elvégzése.
  • Eseti projektfeladatok ellátása, felettes megbízása alapján.
  • Külföldi és belföldi utazások szervezése.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (preferáltan gazdasági szakról).
  • 2-3 év felső vezetői asszisztensi tapasztalat.
  • Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • Irodai alkalmazások (MS Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook) felhasználói szintű ismerete.
  • Proaktív, precíz, önálló és felelősségteljes munkavégzés.
  • Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és problémamegoldó készség.
  • Multitasking képesség és talpraesettség.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes alapbér, amely tükrözi a szakmai tudásodat és elkötelezettségedet.
  • Kiemelkedő well-being juttatási csomag, hogy a munka és a magánélet egyensúlya mindig biztosított legyen.
  • Rugalmas munkavégzési lehetőség, hogy könnyebben igazíthasd a munkádat a mindennapi életedhez és a saját ritmusodhoz.
  • Cafetéria támogatás, amely rugalmas juttatási lehetőségeket biztosít számodra.
  • Bejárási támogatás, hogy kényelmesen és költséghatékonyan juthass el a munkahelyedre.
  • Magán egészségbiztosítás, mert számítunk a hosszú távú egészségedre.
  • Kényeztető irodai masszázs, hogy minden nap frissen és feltöltődve végezhesd a munkádat.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens
  • Titkárnő, Titkár

Egyéb információ:

  • Munkavégzés helye: Budapest, Krisztina körút
  • Amennyiben az álláslehetőség felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

JELENTKEZEM