Hirdető: Down Alapítvány

Munkakör megnevezése: Egészségügyi adminisztrátor

Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület

Cégleírás:
A Down Alapítvány egyik budai intézményébe keres munkavállalót
minimum néhány hónapos szakmai tapasztalattal.

Főbb feladatok:
Adminisztratív feladatok ellátása, hivatalos levelek írása, Excel táblázatok,
iratok kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás.

Munkakör betöltésének feltételei:
- érettségi és középfokú egészségügyi szakmai végzettség szükséges
- minimum néhány hónapos adminisztratív területen szerzett tapasztalat vakon
gépíró
- MS Office ismeret (Word és Excel haladó szint)
- pontos és gyors munkavégzés
- kötelesség és felelősség tudat
- szociális érzékenység
- napi munkaidő: rész vagy teljes munkaidőben

Jelentkezés:
Fényképes önéletrajzzal, "EGÉSZSÉGÜGYI ADMINISZTRÁTOR" tárgy megnevezéssel az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címre.

Cégnév:
Kapcsolattartó:
Újbuda Prizma
Jelentkezés telefonon:
0613727699
Jelentkezés online:
HASONLÓ ÁLLÁSOK