Feladatok:
Recepciós:
Vendégek fogadása, ellátása, irányítása, szükség esetén kísérése
Vendégfogadó értesítése a megadott (belső) kommunikációs rendszeren keresztül
A központi telefonszámra érkező hívások fogadása, átirányítása, ha a keresett személy elérhető, ill. Üzenet rögzítése és továbbítása
Beérkező postai, ill. Egyéb küldemények átvlétele, szortírozása a partner utasításai szerint. Címzettek értesítése küldemény érkezéséről, ill. Azok átadása a címzettnek. Küldemények regisztrálása a partner előírási szerint.
Kimenő postai, ill. Egyéb küldemények kezelése, regisztrálása, szállítás megrendelése, teljeskörű ügyintézése. Vámügyintézés, vámdíj fizetés megszervezése a partner megfelelő ügyintézőjével.
A recepciós pult és környékének tiszta, rendezett állapotának fenntartása különös tekintettel a munka,- baleset- és tűzvédelmi előrasok betartására.
A bérlemény területén (irodatér, parkoló, kerékpártároló) elhelyezett megfigyelőrendszer kameraképeinek rendszeres figyelése
Beszállítók teljesítésének ellenőrzése a szolgáltatás megtörténtekor: takarítás, beltéri növénygondozás, konyhai, - ill. Irodaszerek ellenőrzése, árú átvétele, raktárban történő elhelyezése.
Konyhai-, ill. Irodaszerek raktári mennyiségének figyelése, szükség szerint rendelése a budapesti és a veszprémi irodába.
A partner bérleményébe belépésre jogosult személyek részére belépőkártya előkészítése, megszemélyesítése, a szükséges és megfelelő jogosultságok rögzítése, ill. Megkérése a megfelelő szervezeti egységtől, bérbeadótól a partner belső folyamatleírásai értelmében. A megszemélyesítéshez szükséges fotó elkészítése.
Tárgyalófoglalás, tréningek időpontjainak egyeztetése, teremfoglalás.
Tárgyalókban használt mobil eszközök (klikker, projektor, audio-video eszközök, stb) nyilvántartása, kiadása, regisztrálása
Tárgyalótermek felszerelésének ellenőrzése, feltöltése
Taxirendelés a partner által megadott feltételek mellett.
A partner által bérelt dolgozói, ill. Vendég parkolóhelyek koordinálása, kapcsolattatás a bérbeadóval
Kávé,- snack- és vízautomaták hibáinak bejelentése a szolgáltatónál, intézkedés a javításról, szükség esetén a soron kívüli feltöltésről
A partner tulajdonában lévő, a partner alaptevékenységéhez nem kapcsolódó gépek (konyhai felszerelések) karbantartása, javíttatása iránti intézkedés
A felmerült, ill. Bejelentett műszaki hibák regisztrálása a partner által megjelölt, ill. A CBRE által megadott rendszerekben, hibajegyek nyomonkövetése. Szükség esetén a partner tájékoztatása a hibajegyek státuszáról.
A partner pénzügyi adminisztrációs tevékenységének támogatása a beérkező számlák digitalizása révén.
Irodai tevékenység támogatása: másolatok készítése, jegyzetek készítése, faxolás, stb.
Amit kínálunk:
Egyéb feladatok:
•A partner üzletviteléhez, tevékenységéhez kapcsolódó szolgáltatások rendszeres áttekintése a partnerrel, a folyamatok ellenőrzése, frissítése
•Az átalakuló, felmerülő igények figyelése, regisztrálása és kezelése (javaslattétel, egyeztetés a partnerrel, köponti támogatókkal)
Bérezés:
1800 Ft/óra