Feladatok:

  • Ügyféltámogatás és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása

  • Ügyféltartozások kezelése és behajtási folyamatok lebonyolítása

  • Késedelmes számlák követése és behajtás telefonon és e-mailben

  • Beérkező kifizetések nyomon követése, információk biztosítása az Árumozgatási Osztály számára

  • Adminisztrációs feladatok, beleértve a dokumentumok rögzítését, archiválását és riportok készítését

  • Ügyfélkapcsolatok kezelése, problémák megoldása

  • Folyamatos fejlesztési kultúra elősegítése

  • Problémák escalálása a vezető felé

  • A vállalati ellenőrzési célok betartásának biztosítása

Elvárások:

  • Két éves tapasztalat hasonló pénzügyi vagy adminisztratív pozícióban

  • Egyetemi végzettség pénzügy, számvitel, közgazdaságtan vagy kereskedelem területén előny

  • Társalgási szintű angol nyelvtudás

  • A kifizetések késlekedésének pénzügyi hatásainak megértése

  • Képesség az önálló munkavégzésre, napi prioritások meghatározása és szervezése

  • Kiváló problémamegoldó és analitikus gondolkodás

  • Magabiztos angol nyelvtudás

  • Jó számítógépes ismeretek, adminisztratív készségek

Amit kínálunk:

  • Versenyképes juttatási csomag (cafeteria, 13. havi fizetés, egészségügyi támogatás, nyugdíjbiztosítás, bejárási támogatás)

  • Hibrid munkavégzés lehetősége

  • Kellemes, támogató munkakörnyezet

  • Számos céges rendezvény és közösségi program

  • Nyitott és befogadó vállalati kultúra, ahol ötleteidet komolyan veszik

Egyéb információ az állásról:

  • Munkaidő: 13:30 - 22:00

  • Bejárás: 2 nap irodai munkavégzés (szerda és csütörtök)

  • Kiválasztás: 1 online magyar nyelvű, 1 személyes magyar nyelvű, 1 online interjú az amerikai vezetővel

JELENTKEZEM


Cégnév: Work Force Kft.
Kapcsolattartó: Zselyke Sík
Jelentkezés telefonon: +36202384870
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: