Feladatok

-Az üzlet zavartalan működésének biztosítása, vásárlók magas szintű kiszolgálása, a maximális vásárlói elégedettség érdekében
-Az üzletvezető támogatása a napi folyamatokban
-Az üzletvezető távollétében az üzlet irányítása. a napi szervezési és adminisztrációs  feladatok ellátása
-Feladatok kiosztása, és azok megvalósításának ellenőrzése, az aznap dolgozó kollégák  irányítása, támogatása, motiválása
-Részvétel az új dolgozók kiválasztásában, betanításában és fejlesztésében
-Gyors, pontos pénztárkezelés
-Napzárás, kassza elszámolása
-Árukészlet folyamatos feltöltése, megfelelő termék kihelyezéssel, az üzlet rendezettségének és tisztaságának biztosítása
-Esetleges vevő reklamációk kezelése
-Közreműködés a leltár előkészítésében, lebonyolításában 

Elvárások

-középfokú végzettség
-vezetői gyakorlat
-rugalmasság munkaidő-beosztásban
-jó kommunikációs készség
-precíz munkavégzés
-megbízhatóság, terhelhetőség 
-számítógép kezelése (Excel, Word)

 

Előnyt jelent

-élelmiszer-kereskedelmi tapasztalat
-olasz konyha ismerete
-angol vagy olasz nyelvtudás

Amit kínálunk

 
  • hosszútávú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő cégnél
  • versenyképes jövedelem
  • 25% dolgozói kedvezmény
  • családias munkahelyi légkör
  • tömegközlekedéssel is könnyen megközelíthető munkahely

Jelentkezés módja

A "jelentkezés" gombra kattintás után csatolja fényképes önéletrajzát.
Cégnév: Olaszbolt Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Bankkapcsolatok menedzser Pest megye

Pénzintézetekkel való kapcsolattartásban és együttműködésben, valamint pénzintézeti ügyféladatok nyilvántartásában és karbantartásában. Ügyfélátvilágítási ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE