MunkaPortal állás

 

Cseh nyelvű Call Center munkatársat keresünk!

Cégünk, a CGP Europe pszichológiai, jogi, pénzügyi jellegű problémák kezelésében segíti a velünk kapcsolatban álló vállalatok munkavállalóit telefonon, online felületen és személyes találkozás útján. Call Centeres kollégáink fogadják a hívásokat, majd továbbítják az igényt a szakértőink felé.

A Call Center munkatárs feladatai:

- Bejövő hívások, üzenetek és e-mailek kezelése

- Információ-nyújtás a szolgáltatásról

- Adminisztratív feladatok

Részmunkaidőben, otthon végezhető munka, rugalmas időbeosztással, főiskolai/egyetemi tanulmányok mellett is. Heti óraszám megegyezés szerint.

Amit elvárunk:

- Anyanyelvi szintű cseh és magyar nyelvtudás

- Jó kommunikációs készségek

- Nyitottság és rugalmasság

- MS office ismeretek: Word, Excel

- Precizitás, odafigyelés a részletekre

Jelentkezését önéletrajzzal az office@chestnutce.com címre várjuk.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Telefonos ügyintéző Budapest

Bejövő hívások fogadása Információnyújtás Egyeztetés Szerződésmódosítások végrehajtása Hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE