Daikin Hungary Kft.

Credit Control Assistant

A Daikin Hungary Kft a 16 országot összefogó Daikin Central Europe régiós csapat részeként kínál komplex, energiahatékony és környezetbarát épülethűtési-fűtési megoldásokat lakossági, ipari és kereskedelmi felhasználásra.
Vállalatunk az elmúlt évtizedekben egy pár fős helyi képviseletből mára egy több mint 100 fős nemzetközi vállalattá nőtte ki magát, és a következő évekre is ambiciózus növekedést tűztünk ki közös célként.
Gyere, és légy részese te is a fenntartható jövő formálásának! 

FELADATOK

•    Követelések időben történő behajtása (telefonos, e-mailes megkeresések, felszólító levelek)
•    Beérkező befizetések könyvelése
•    Hitelbiztosítási politika működtetésének támogatása
•    Belső hitelpolitika nyomon követése
•    Hitelkeret feltételekkel kapcsolatos támogatás az értékesítés számára
•    Kintlévőségek rendszeres felülvizsgálata és egyeztetése
•    Új ügyfelek létrehozásának támogatása, adatok egyeztetése 
•    Blokkolt szállítások/jóváhagyások kezelése
•    Zárási folyamatok támogatása
•    Beérkező megkeresések feldolgozása, számlaküldés, adatmódosítási igények kezelése

ELVÁRÁSOK

•    Felsőfokú pénzügyi végzettség
•    Tapasztalat A/R (követeléskezelési) pozícióban
•    Magas szintű MS Office ismeretek, kiemelkedő Excel tudással
•    Angol nyelvtudás
•    SAP ismeret vagy tapasztalat más vállalatirányítási rendszerekkel (pl. Salesforce, CRM)
•    Elemző és problémamegoldó készség
•    Nagyfokú precizitás és felelősségtudat
 

AMIT KÍNÁLUNK

•    Versenyképes juttatási csomagot (alapbér, Cafeteria, bónusz) 
•    Kölcsönző partnerünkön keresztüli foglalkoztatást
•    Egészséges céges kultúrát, ami támogatja a kreatív szakmai kiteljesedést 
•    Karakteres, összetartó csapatot
•    Inspiráló irodai környezetet
•    Home office lehetőséget
•    Well-being orientált elveket – gyümölcsnap, AYCM tagság lehetősége, céges rendezvények

JELENTKEZEM


Cégnév: Daikin Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: