Feladatok

  • Vállalati beszerzések és szolgáltatási szerződések kezelése, nyilvántartások naprakészen tartása
  • Tárgyi eszközök beszerzésének és raktározásának koordinálása
  • Leltározások szervezése és lebonyolításának támogatása
  • Számlák, teljesítésigazolások kezelése és adminisztrációja
  • Gépjárműflotta ügyintézés ( szervíz, gumicsere, elszámolások, tankoló kártyák kezelése, káresemények dokumentálása)
  • Társosztályok támogatása hatósági és törvényi megfeleléshez szükséges dokumentációban
  • Irattári és archiválási feladatok támogatása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Tapasztalat asszisztensi, adminisztratív vagy beszerzési területen
  • Magabiztos MS Office ismeret (kiemelten Excel)
  • Precizitás
  • Rendszerszemlélet
  • Jó szervezőkészség
  • Önálló munkavégzés és megbízhatóság
  • B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent

  • Microsoft365 környezet ismerete
  • Középfokú angol nyelvtudás 
  • Felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Stabil hosszú távú munkalehetőség, dinamikusan fejlődő vállalat
  • Változatos feladatkör
  • Versenyképes juttatási csomag

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

A Budapesti Ingatlan Nyrt. (BIF) a hazai ingatlanpiac meghatározó szereplője, amely 30 éve biztosít stabil hátteret bérlőinek és munkatársainak egyaránt. Modern irodaházaink, megújuló projectjeink és elkötelezett csapatunk garancia a szakmai fejlődésre és a hosszútávú biztonságra. Nálunk olyan közegben dolgozhat ahol a precíz munkát és a megbízhatóságot értékelik.

Jelentkezés módja

Jelentkezéséhez kérjük csatolja fényképpel ellátott önéletrajzát.

JELENTKEZEM