OBI Hungary Retail Kft.

Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.

Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!

#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
 

Főbb feladatok, munkák

  • Az OBI termékválasztékának rögzítése és karbantartása saját fejlesztésű OBI-s rendszerekben
  • A termék törzsadatok lekérdezése és előkészítése, valamint átvitele az OBI törzsadat rendszerbe
  • A termék törzsadatok folyamatos karbantartása
  • A szortimenttel kapcsolatos áruházi kommunikáció összeállításának támogatása
  • Az országos promóciós és aktiválási folyamatok támogatása
  • Folyamatos kapcsolattartás a helyi és nemzetközi beszerzési osztályokkal, az áruházak munkatársaival, valamint az OBI beszállítóival
  • A beszerzést támogató adminisztratív feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Legalább középfokú végzettséggel rendelkezel és érdeklődsz a kiskereskedelem iránt
  • Legalább 1-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Legalább középfokú aktív angol nyelvtudással rendelkezel - magabiztos vagy szóban és írásban egyaránt
  • Rutinosan kezeled az MS Office programokat, különösen az Excelt
  • Affinitásod van a folyamatokhoz és a  monotonitástűrést igénylő  feladatokhoz
  • Megbízható vagy és képes vagy önállóan dolgozni
  • Jól kommunikálsz, és tudsz csapatban dolgozni
  • Előnyt jelent, ha releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel a beszerzés/logisztika területén 
  • Előnyt jelent, ha releváns adatrögzítési/adatellenőrzési tapasztalattal rendelkezel 
  • Előnyt jelent, ha közgazdász diplomád van
  • Előnyt jelent, ha német nyelvtudással rendelkezel

Amit kínálunk

  • AYCM (All You Can Move)
  • Cafeteria
  • Bérlet támogatás
  • Céges laptop
  • Céges rendezvények
  • Céges mobil
  • EAP (Employee Assistance Program)
  • Egészségbiztosítás
  • Gyümölcs nap
  • Home Office
  • Dolgozói vásárlói kedvezmény
  • Tréningek és továbbképzések
  • Parkolási lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Értékesítés támogatás

Jelentkezés módja

Érdeklődsz? Kattints a jelentkezés gombra!

Ha bármi kérdésed van írj nekünk emailt:  

JELENTKEZEM