Az alábbi feladatokban számítanak Rád:
-
Anyaggazdálkodási szakértőként a vállalat anyag-készletgazdálkodási és beszerzési tevékenységek hatékony, költségkímélő és jogszabályoknak megfelelő irányítása és fejlesztése
-
Felelős a raktárkészlet menedzseléséért és a beszerzési folyamat felügyeletéért
-
Felügyeli a raktármozgásokat és biztosítja a hatékony raktárkezelést
-
Raktári folyamatok optimalizálása és a hatékonyság növelés
-
Raktárban történő ellenőrzés és felügyelet
-
Anyag- és raktárkezelési rendszerek felügyelete
-
Adatbázis kialakítása és fenntartása a beszállítói információkról és árakkal kapcsolatban
-
Egyeztetés az értékesítési csapattal
-
Előre jelzi az anyagszükségletet és biztosítja az időben történő beszerzést
-
Beszerzési és szállítási ütemterv koordinálása
-
Beszállítókkal való kapcsolattartás
Amit Tőled várnak:
-
Felsőfokú végzettség (műszaki és/vagy beszerzési, logisztikai végzettség)
-
Minimum 3-5 év szakmai tapasztalat az anyaggazdálkodás, beszerzés és logisztika területén
-
Angol nyelvtudás
-
MS Office alkalmazás ismerete
-
Felelősségvállalás
-
Stratégiai gondolkodás és tervezési készség
-
Kiváló problémamegoldó képesség
-
Erős analitikai és szervezői képességek
-
Részletekbe menő figyelem és pontosság
-
Közös munka és kommunikációs készség
-
Képesség az időmenedzsmentre és a prioritások kezelésére
-
Raktározási módszerek ismerete / Raktározási és nyilvántartási rendszerek használata
Amire számíthatsz náluk:
-
Versenyképes bérezés
-
Rugalmas munkaidő
-
Céges üdülés
-
Stabil, hosszútávú munkalehetőség
-
Kellemes irodai környezet
-
Céges rendezvények
-
Zuhanyzási lehetőség
Munkavégzés helye:
Jelentkezés módja:
-
Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
-
Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.