• vevői megrendelések feldolgozása, nyomon követése, a folyamat menedzselése ERP rendszerben
  • telefonos és emailes kapcsolattartás partnereinkkel
  • külföldi és belföldi társosztályokkal való kommunikáció
  • problémamegoldás telefonon keresztül
  • vevői elégedettség biztosítása
  • telefonos ügyfélszolgálati feladatok ellátása
  • kapcsolódó adminisztratív tevékenység ellátása
  • riportok, statisztikák készítése


Elvárások:

  • középfokú végzettség 
  • előny lehet a tapasztalat ügyfélkezelés területen 
  • SAP vagy más vállalatirányítási rendszer ismerete 
  • angol nyelv minimum középfokú ismerete 
  • MS Office (különösen Excel) felhasználói szintű ismerete
  • jó kommunikációs készség és képesség csapatban való munkavégzésre 
  • folyamatelvű, strukturális gondolkodás;kiváló problémamegoldó készség


Egyéb információ az állásról:

Ha kommunikatív, proaktív, lelkes személyiség vagy és folyamatosan keresed az új kihívásokat, akkor ez a pozíció egy szuper lehetőség lesz Neked. Komplex tapasztalatot szerezhetsz az ügyfélkezelés minden területén illetve megismerheted egy vállakozás gazdasági aspektusait is. Ha érdekelnek a részletek, jelentkezz!

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul><li>komplex juttatási csomag</li><li>önálló, felelősségteljes munkakör</li><li>kellemes munkahel
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK