Feladatok

Dinamikusan fejlődő contact centerünk támogatására dolgozni szerető, megbízható és precíz, talpraesett Általános Irodai Adminisztrátort keresünk. Olyan kollégát várunk, aki szeret rendszerezni, pontosan dolgozik, és képes párhuzamosan több feladatot is hatékonyan kezelni.

Ami a napi munkád során rád vár…
 

  • Adminisztráció naprakészen tartása:
    • iktatás, adatrögzítés, levélnyomtatás, jelentések készítése,  nyilvántartások vezetése
    • nyomtatott és digitális archiválás
  • Követeléskezelő rendszer használata:
    • ügyfélstátuszok napi szintű frissítése manuálisan vagy csoportosan, megadott szempontok szerint
    • megbízói egyeztető táblákra érkező válaszok feldolgozása
    • ügyfél által küldött információk feldolgozása, rögzítése
    • ügyállapotok frissítése
  •     Levelezési feladatok:
    • beérkező levelek szkennelése, csatolása, ügyintézése
    • postai, banki ügyintézés
  •     Rendszeres egyeztetések:
    • megbízói táblák és csatolmányok előkészítése
    • elhúzódó ügykezelések okának felülvizsgálata
    • ügyfélértesítések kiküldése
  •     Pénzügyi adminisztráció:
    • pénzügyi táblázatok ellenőrzése, könyvelése, és egyeztetések lebonyolítása a pénzügyi vezető iránymutatása mellett
    • befizetési eltérések rögzítése és egyeztetése a megbízókkal
  •     Dokumentáció kezelése:
    • negyedévente dokumentumleadási jegyzőkönyvek összeállítása és archiválása

Elvárások

Ideális jelölt vagy számunkra, amennyiben…

  • vagy bizonyítottál már hasonló back office jellegű munkakörben, vagy olyan tanulmányokat végeztél, amit jól tudsz itt hasznosítani
  • a számítógépet magabiztosan, felhasználói szinten használod, az Excel tudásod kifejezetten stabil, inkább átlag feletti
  • magától értetődőnek tartod, hogy a precizitás (főleg számokkal) és megbízhatóság az adminisztrációs feladatokban elengedhetetlen követelmény
  • írásban (email) nem okoz problémát a megbízói kapcsolattartóinkkal folytatandó üzleties  kommunikáció
  • felelősségteljesen végzed a munkád, elfogadod, hogy a határidők betartása fontos, hiszen az közvetlen hatással van a munkatársaid napi munkavégzésére
  • nem idegenkedsz a monotonitástól, illetve az ismétlődő feladatoktól, de nem rettensz meg akkor sem, ha előbb át kell gondolni egy korábban még nem felmerült feladatot

Előnyt jelent

Nagyon örülünk, ha…

  • a közelben laksz, vagy fél órán belül be tudsz jutni az irodába tömegközlekedéssel
  • ha angol nyelven is elboldogulsz a neten elérhető információk között, vagy egy emaillel
  • dolgoztál már Contact Centerben, behajtási, vagy ügyfélszolgálati területen
  • pénzügyi szolgáltatás közvetítői vizsgával rendelkezel
  • ha releváns felsőfokú végzettséggel rendelkezel

Amit kínálunk

Amit mi biztosítunk…

  • stabil munkahelyet kínálunk, ahol a munkádra mindig szükség lesz; kollégáinkat igyekszünk emberszámba venni, ha szeretnél egy komoly, de nem személytelen közegben dolgozni, akkor nálunk garantáltan jól fogod magad érezni - a csapat jelenleg tizenkilenc fős, az átlagéletkor 35
  • megfelelő technológia és infrastruktúra, kulturált munkahely és munkaeszközök, egy színvonalas, nem rideg környezetben
  • az iroda jó közlekedésnél, a  XI. kerületben, a Gellért-hegy déli lejtőjén, egy elegáns zöldövezeti villában kialakított, kívül patinás, belül modern környezetben van. (MOM Park, Villányi út és Hegyalja út közötti területen.) Jó ide bejönni
  • azt gondoljuk, hogy a cégünkben komoly növekedési potenciál van, nőj velünk!
  • önállóan dolgozni tudó kollégát keresünk, de az ehhez szükséges betanítás, kellő szakmai támogatás szükségessége magától értetődő számunkra is

Munkaidő ….

  • első sorban teljes munkaidős kollégát keresünk (H-P, 9.00-17.30 - fél óra ebédszünet biztosításával)
  • nem az a preferencia, de nem zárkózunk el részmunkaidős lehetőség biztosítása elől sem, ha ebben a délutáni időszak mindenképpen benne van (mert tízből kilencen csak délelőtt szeretnének dolgozni)  
  • ebben a munkakörben te vagy az iroda legstabilabb pontja, te fogadod a küldeményeket is, ezért számítunk a fizikai jelenlétedre; ha kifejezetten home office, vagy remote alapú munkát keresel, ezúttal nem mi leszünk a befutó

Díjazás…

  • nem multicég és nem is közszolgálati szervezet vagyunk, ennek köszönhetően nem bértábla alapján dolgozunk, hanem a legjobb ár-érték arányú, és hosszú távon stabil megoldást jelentő munkaerőt szeretnénk a cégünknél tudni; kérjük mondd meg te, mennyiért szeretnél elhelyezkedni, hogy másnap már ne keress újabb munkahelyet, és hogy ezen az áron miért te leszel a legjobb választás a számunkra
  • szintén jelezd, ha van egyéb elvárásod, ami fontos lenne számodra (pl. közlekedési támogatás, vagy tanulmányi szerződés)  
  • van egy kis „leisure room”-unk, ahol pingpongasztal, kondigépek, és társasjátékok állnak díjmentesen a szabadidejüket ott eltölteni szándékozó kollégák és közvetlen családtagjaik rendelkezésére

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Sportolási lehetőség
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Creditforte Kft. 2009-ben alakult,  stabil pénzügyi vállalkozás, mely a követelésbehajtással kapcsolatos szolgáltatások területén igen rövid idő alatt jelentős szereplővé nőtte ki magát. Megbízóink elsősorban közműszolgáltatók, biztosítótársaságok, csomagküldők, illetve pénzintézetek.

Jelentkezés módja

Bemutatkozásodat, a fizetési igényedet, és a legkorábbi belépés időpontját is tartalmazó fényképes önéletrajzodat  elsősorban emailben várjuk. 
 

JELENTKEZEM


Cégnév: Creditforte Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: