ÁLTALÁNOS ASSZISZTENSI pozíció
Ingatlanhasznostással és befektetéssel foglalkozó magyarországi cég munkatársat keres budapesti, 9. kerületi munkavégzésre heti 20 órában rugalmas beosztással, azonnali kezdéssel. Aktív nyugdíjasok jelentkezését is várjuk.
Főbb feladatok, munkák:
- Könyvelők munkájának támogatása, könyvelési anyagok előkészítése, letöltése, kinyomtatása, rendszerezése
- Pénzügyi adminisztráció ellátása szerződésekkel, teljesítési igazolásokkal kapcsolatban
- Utalások
- Szerződések nyilvántartása, pénzügyi teljesítések követése
- Beérkező levelek átvétele, iktatása, rendszerezése
- Beérkező közüzemi számlák iktatása, ellenőrzése, rendszerezése, adategyeztetés
- Postázási feladatok
- Riportok készítése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább 3 éves, preferáltan pénzügy-számviteli területen szerzett tapasztalat (könyvelési ismeretek)
- Microsoft Office programcsomag (különösen az Excel program), Internet, levelező-rendszerek felhasználói szintű ismerete
- Minimum középfokú közgazdasági területen szerzett végzettség
- Precíz, önálló munkavégzés, rugalmas, nyitott személyiség jellemez.
- Kitartó hozzáállás jellemez és szeretnél hosszú távon ezen a területen dolgozni
Egyéb információ:
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Soroksári út
Munkavégzés kezdete: azonnal