ÁLTALÁNOS ASSZISZTENSI pozíció

Ingatlanhasznostással és befektetéssel foglalkozó magyarországi cég munkatársat keres budapesti, 9. kerületi munkavégzésre heti 20 órában rugalmas beosztással, azonnali kezdéssel. Aktív nyugdíjasok jelentkezését is várjuk.

Főbb feladatok, munkák:

  • Könyvelők munkájának támogatása, könyvelési anyagok előkészítése, letöltése, kinyomtatása, rendszerezése
  • Pénzügyi adminisztráció ellátása szerződésekkel, teljesítési igazolásokkal kapcsolatban
  • Utalások
  • Szerződések nyilvántartása, pénzügyi teljesítések követése
  • Beérkező levelek átvétele, iktatása, rendszerezése
  • Beérkező közüzemi számlák iktatása, ellenőrzése, rendszerezése, adategyeztetés
  • Postázási feladatok
  • Riportok készítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Legalább 3 éves, preferáltan pénzügy-számviteli területen szerzett tapasztalat (könyvelési ismeretek) 
  • Microsoft Office programcsomag (különösen az Excel program), Internet, levelező-rendszerek felhasználói szintű ismerete
  • Minimum középfokú közgazdasági területen szerzett végzettség 
  • Precíz, önálló munkavégzés, rugalmas, nyitott személyiség jellemez.
  • Kitartó hozzáállás jellemez és szeretnél hosszú távon ezen a területen dolgozni

Egyéb információ:

Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Soroksári út 

Munkavégzés kezdete: azonnal

 

 

 

 

 

Cégnév: Grevia-Zug Kft.
Kapcsolattartó: Horváth Margit
Jelentkezés telefonon: 06203646771
Jelentkezés online: munka.altalanosasszisztensBp@gmail.com
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK