Feladatok

  • Megrendelőkkel való személyes és elektronikus kapcsolattartás
  • Külsős árajánlatok készítése és egyeztetés az ügyfelekkel
  • A belső munkafolyamatok alkatrésszel történő ellátása
  • Szükséges alkatrészek azonosítása, megrendelése, árajánlatok összehasonlítása, beérkezett alkatrészek átvétele, bevételezése
  • Az áru kiadása és annak adminisztrációja
  • Raktári rend fenntartása, készletellenőrzés, leltározás

Elvárások

  • minimum középfokú végzettség
  • műszaki érzék
  • felhasználói szintű PC ismeretek (Excel, Word)
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • alapfokú angol nyelvtudás
  • B kategóriás vezetői engedély

Amit kínálunk

  • határozatlan idejű munkaszerződés,
  • támogató betanulási időszak,
  • stabil háttér,
  • korrekt bérezés,
  • folyamatos fejlődési lehetőség,
  • barátságos, modern munkahelyi légkör,
  • családbarát, kiszámítható munkaidő H-Cs: 7:30-16:00; P: 7:30-13:30-ig,
  • összetett, változatos munkakör

Céginformáció

Cégünk étel-, és italautomaták, kávé-, és szódagépek beszerzésével, felújításával és értékesítésével foglalkozó vállalkozás, mely belföldön és külföldön egyaránt komoly piaci pozíciót vívott ki magának az elmúlt évek folyamán.

JELENTKEZEM