Feladatok:

  • Az iDEX, O365 és az MS Dynamics 365 CRM rendszerek üzemeltetése: rendszeres frissítések, karbantartások, technikai beállítások, integrációk menedzselése,
  • A felhasználói igények folyamatos kiszolgálása, a rendszerrel kapcsolatos felhasználói TopDesk bejelentések, igények megoldása,
  • A vállalat belső céges kommunikáció és tudásmegosztó csatornák működésének biztosítása és folyamatos gondozása,
  • Együttműködés a fejlesztésekben, kapcsolódó dokumentációk elkészítésében, tervezési és tesztelési feladatokban,
  • Az érintett rendszerelemek felügyelete, monitorozása; eseménymenedzsment,
  • A kapcsolódó incidens- és probléma menedzsment, mentés, archiválás, logolás,
  • Kapcsolattartás a DACH IT-val rendszereket illetően.

Elvárások:

  • Min. középfokú informatikai végzettség,
  • Min. 2-3 éves tapasztalat O365 üzemeltetésében,
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi kollégákkal történő egyeztetéshez).

Előnyök:

  • Microsoft O365, elsősorban Sharepoint környezetben szerzett fejlesztői tapasztalat,
  • AWS környezet ismerete.

Juttatások, ajánlat:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
  • Egészségbiztosítási szolgáltatások,
  • Évi 30 napos szabadság életkortól függetlenül,
  • Home office lehetőség.

 

Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra angol és magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK