Feladatok:
- Az iDEX, O365 és az MS Dynamics 365 CRM rendszerek üzemeltetése: rendszeres frissítések, karbantartások, technikai beállítások, integrációk menedzselése,
- A felhasználói igények folyamatos kiszolgálása, a rendszerrel kapcsolatos felhasználói TopDesk bejelentések, igények megoldása,
- A vállalat belső céges kommunikáció és tudásmegosztó csatornák működésének biztosítása és folyamatos gondozása,
- Együttműködés a fejlesztésekben, kapcsolódó dokumentációk elkészítésében, tervezési és tesztelési feladatokban,
- Az érintett rendszerelemek felügyelete, monitorozása; eseménymenedzsment,
- A kapcsolódó incidens- és probléma menedzsment, mentés, archiválás, logolás,
- Kapcsolattartás a DACH IT-val rendszereket illetően.
Elvárások:
- Min. középfokú informatikai végzettség,
- Min. 2-3 éves tapasztalat O365 üzemeltetésében,
- Kommunikációképes angol nyelvtudás (külföldi kollégákkal történő egyeztetéshez).
Előnyök:
- Microsoft O365, elsősorban Sharepoint környezetben szerzett fejlesztői tapasztalat,
- AWS környezet ismerete.
Juttatások, ajánlat:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
- Egészségbiztosítási szolgáltatások,
- Évi 30 napos szabadság életkortól függetlenül,
- Home office lehetőség.
Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra angol és magyar nyelvű önéletrajzát a JELENTKEZÉS gombra kattintva!