Alkalmazásmenedzser

Szeretnél nemzetközi szinten egy igazán stabil és inspiráló környezetben dolgozni? Kész vagy új kihívásoknak megfelelni? Alkalmazásmenedzserként agilis szemléletmóddal fogsz dolgozni és meghatározó felelőségköröd lesz. Ha mindezekre a válaszod IGEN, most lehetőséged van egy nemzetközi cég belső alkalmazásainak fejlesztésén, működtetésében részt venni, egy támogató légkörű csapatban dolgozni, ahol a közvetlen vezetőid innen léptek előre, ezért pontosan tudják milyen kihívásokkal fogsz szembenézni és ezeket hogyan lehet a leghatékonyabban leküzdeni? Gyakran fogsz visszajelzést kapni az eredményeidről.

Feladatok:

  • Alkalmazásmenedzserként a hozzád rendelt alkalmazásért/alkalmazásokért teljes hatáskörben felelsz majd,
  • az alkalmazás életciklusa során szolgáltatásnyújtási vezetőként jársz el.
  • Külső-és belső szerződések, megállapodások kialakítása és definiálása, valamint a költségvetés megtervezése és nyomon követése is a feladataidhoz tartoznak.
  • Rövid-közép- és hosszútávú feladatokat és célokat tervezel meg az infrastruktúrára és üzemeltetésre vonatkozóan.
  • Biztosítod az előírások betartását, ellenőrzések végrehajtását és a szükséges változások implementálását.
  • A rendelkezésre álló eszközökkel biztosítod az adott alkalmazás folyamatos rendelkezésre állását, illetve kezdeményezed a folyamatos szolgáltatásfejlesztést is igények szerint. 

Elvárások:

  • Magabiztos német és angol nyelvtudás
  • Projektvezetői és IT üzemeltetésben való tapasztalat (ITIL)
  • Infrastruktúra- és pénzügyi ismeretek
  • Jó koordinációs készség
  • Agilis szemléletmód

Egyéb információ:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Amit kínálunk:

  • Nemzetközi, stabil céges hátteret biztosítunk számodra
  • Alkalmazások széles spektrumával ismerkedhetsz folyamatosan
  • Rengeteg képzés, mentoring, fejlődési lehetőség vár, hogy minden téren a legjobb formádat hozhasd
  • Home Office lehetőség
  • Utazási lehetőségek a külföldi partnereinkkel való szorosabb kapcsolatépítéshez
  • Versenyképes bérsáv + bónuszrendszer és juttatási csomag
  • Munkavégzéshez szükséges eszközeidet biztosítjuk (laptop, telefon)

Állás, munka területe(i):

  • IT programozás, Fejlesztés
  • Projektmenedzsment
  • Rendszertervező

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül mindegyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Cégnév: Deutsche Telekom IT & Telecommunications Hungary
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Alkalmazásmenedzser Pest megye

Szeretnél nemzetközi szinten egy igazán stabil és inspiráló környezetben dolgozni? Kész vagy új kihívásoknak megfelelni? Alkalmazásmenedzserként ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE