Feladatok:
- Az új munkatárs a saját fejlesztésű ÜZLETVITELI TÁMOGATÓ rendszer működtetéséért és folyamatos fejlesztésének koordinációjáért felel másik 4 kollégája mellett,
- A meghatározott rendszerek és kapcsolódó alkalmazások működésének felügyelete,
- A rendszerek napi működésének monitorozása,
- Együttműködés az IT infrastruktúra és fejlesztési területekkel,
- Az alkalmazások működtetésének optimalizálásához javaslatok készítése,
- Részvétel az alkalmazásüzemeltetési feladatok automatizálásában,
- Részvétel a hibaelhárítási folyamatokban,
- Tarifa és konfiguráció management, applikáció konfiguráció,
- Proaktív rendszer karbantartás, havi számlázás üzemeltetés,
- Tesztelés támogatása,
- Új szoftververziók telepítése,
- 24 x 7 Oncall ügyelet rotációs alapon,
- Napi kommunikáció a kollégákkal (üzemeltetés, fejlesztés, ügyfélszolgálat),
- Üzemeltetési dokumentációk készítése,
- A telefonhívások és a bejelentett problémák adminisztrációja.
Elvárások:
- Minimum középfokú műszaki / informatikai végzettség,
- Legalább 2 - 3 éves tapasztalat több rétegű ALKALMAZÁSOK (számlázás, ügyfélnyilvántartás, stb...) üzemeltetésében és támogatásában,
- SQL nyelv ismeret,
- Angol nyelv erős középszintű ismerete feltétele a pozíció betöltésének az osztrák központtal való napi szakmai kapcsolattartás miatt.
Előnyök:
- Linux szerver üzemeltetési tapasztalat,
- Telekommunikációs ismeretek: HLR, Mobile Data/Packet Core Network (pl: GGSN, SGSN, PGW - packet gateway).
Juttatások:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
- Rugalmas munkaidő,
- Támogató, kooperatív szakemberi csapat.
Egyéb információk:
- Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
- Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra (angol nyelvű) önéletrajzát (és motivációs levelét) a JELENTKEZÉS gombra kattintva!