Feladatok:

 

  • Az új munkatárs a saját fejlesztésű ÜZLETVITELI TÁMOGATÓ rendszer működtetéséért és folyamatos fejlesztésének koordinációjáért felel másik 4 kollégája mellett,
  • A meghatározott rendszerek és kapcsolódó alkalmazások működésének felügyelete, 
  • A rendszerek napi működésének monitorozása, 
  • Együttműködés az IT infrastruktúra és fejlesztési területekkel, 
  • Az alkalmazások működtetésének optimalizálásához javaslatok készítése, 
  • Részvétel az alkalmazásüzemeltetési feladatok automatizálásában, 
  • Részvétel a hibaelhárítási folyamatokban, 
  • Tarifa és konfiguráció management, applikáció konfiguráció, 
  • Proaktív rendszer karbantartás, havi számlázás üzemeltetés, 
  • Tesztelés támogatása, 
  • Új szoftververziók telepítése, 
  • 24 x 7 Oncall ügyelet rotációs alapon, 
  • Napi kommunikáció a kollégákkal (üzemeltetés, fejlesztés, ügyfélszolgálat), 
  • Üzemeltetési dokumentációk készítése, 
  • A telefonhívások és a bejelentett problémák adminisztrációja.

Elvárások:

 

  • Minimum középfokú műszaki / informatikai végzettség, 
  • Legalább 2 - 3 éves tapasztalat több rétegű ALKALMAZÁSOK (számlázás, ügyfélnyilvántartás, stb...) üzemeltetésében és támogatásában, 
  • SQL nyelv ismeret, 
  • Angol nyelv erős középszintű ismerete feltétele a pozíció betöltésének az osztrák központtal való napi szakmai kapcsolattartás miatt.

Előnyök:

 

  • Linux szerver üzemeltetési tapasztalat, 
  • Telekommunikációs ismeretek: HLR, Mobile Data/Packet Core Network (pl: GGSN, SGSN, PGW - packet gateway).

Juttatások:

 

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés,
  • Rugalmas munkaidő,
  • Támogató, kooperatív szakemberi csapat.

Egyéb információk:

 

  • Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület
  • Amennyiben érdekli a meghirdetett pozíció, küldje el számunkra (angol nyelvű) önéletrajzát (és motivációs levelét) a JELENTKEZÉS gombra kattintva!
Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK