Alkalmazás üzemeltető szakmai tapasztalattal (Budapest)

Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő tapasztalt alkalmazás üzemeltető munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy ami emberünk!

Feladatok:

  • 2nd /3rd level technikai támogatás
  • Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján
  • Processzek betartatása
  • Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment
  • Aktív részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken
  • Event menedzsment, riporting, monitorozás
  • Változáskezelés támogatása: új verziók telepítése, migrálás támogatása
  • Új funkciók és/vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése
  • Frissítésekkel (releasekkel) kapcsolatos koordináció az érintett szakterületekkel
  • Új frissítések (releasek) előkészítése, telepítése és tesztelése
  • Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése
  • Új toolok és technológiák elsajátítása, használata
  • Szkriptek készítése, rendszerek konfigurálása biztonsági mentésekhez és visszaállításokhoz és egyéb rendszerfunkciókhoz

Elvárások:

  • 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • Főiskolai vagy szakirányú végzettség
  • Üzemeltetési ismeretek (ITIL)
  • B1 német és/vagy B2 angol nyelvismeret
  • Window, Linux operációs rendszerek és szerverek ismerete
  • Windows, Linux szerverek adminisztrációs ismeretek
  • Adatbázis (Oracle SQL) adminisztrációs tapasztalatok
  • Java

Előnyök:

  • Középfokú aktív angol és/vagy felsőfokú német nyelvtudás
  • Agilis módszertan ismerete
  • WebSphere IIS, Tomcat AWS, Azure Docker, Kubernetes Openstack, PostgreSQL, Java
  • networks (TCP-IP), monitoring systems, application-servers, WebSeal / WAS-Server / Oracle / Loadbalancer, IRC, C, C++,C# .Net, MS SQL, Oracle SQL
  • IRC 3.2 vagy IRC 3.4 Know-how
  • PTC adminisztrációs ismeretek (API-PTC szkriptek)
  • JIRA und Confluence

Személyiség:

  • Analitikus gondolkodásmód,
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Megoldásorientált szemléletmód
  • Rugalmas hozzáállás
  • IT affinitás

Amit kínálunk:

  • Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
  • Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
  • A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
  • A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
  • Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
  • Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszerüzemeltető
  • Üzleti támogató központok
  • Informatikai támogatás

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

A felsoroltak közül bármelyik:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
  • Német (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Cégnév: Deutsche Telekom Systems Solutions Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK