
Alkalmazás üzemeltető szakmai tapasztalattal
Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, tapasztalt alkalmazás üzemeltető munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy ami emberünk!
Feladatok:
- 2nd/3rd level technikai támogatás
- Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján
- Processzek betartatása
- Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment
- Aktív részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken
- Event menedzsment, riporting, monitorozás
- Változáskezelés támogatása: új verziók telepítése, migrálás támogatása
- Új funkciók és/vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése
- Frissítésekkel (releasekkel) kapcsolatos koordináció az érintett szakterületekkel
- Új frissítések (releasek) előkészítése, telepítése és tesztelése
- Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése
- Új toolok és technológiák elsajátítása, használata
- Szkriptek készítése, rendszerek konfigurálása biztonsági mentésekhez és visszaállításokhoz, illetve egyéb rendszerfunkciókhoz
Elvárások:
- 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
- Főiskolai vagy szakirányú végzettség
- Üzemeltetési ismeretek (ITIL)
- B1 német és/vagy B2 angol nyelvismeret
- Window, Linux operációs rendszerek és szerverek ismerete, adminisztrációs ismeretek
- Adatbázis (Oracle SQL) adminisztrációs tapasztalatok
- Java
Előnyök:
- Középfokú aktív angol és/vagy felsőfokú német nyelvtudás
- Agilis módszertan ismerete
- WebSphere IIS, Tomcat AWS, Azure Docker, Kubernetes Openstack, PostgreSQL, Java
- networks (TCP-IP), monitoring systems, application-servers, WebSeal / WAS-Server / Oracle / Loadbalancer, IRC, C, C++,C# .Net, MS SQL, Oracle SQL
- IRC 3.2 vagy IRC 3.4 Know-how
- PTC adminisztrációs ismeretek (API-PTC szkriptek)
- JIRA und Confluence
Személyiség:
- Analitikus gondolkodásmód
- Jó problémamegoldó képesség
- Megoldásorientált szemléletmód
- Rugalmas hozzáállás
- IT affinitás
Amit kínálunk:
- Új kollégáinkra első munkanapjuktól kezdve teljes körű munkahelyi élet-és balesetbiztosítást kötünk
- Akár az első munkanapon igényelhető az AYCM kártya, amely ingyenesen, havi 8 alkalommal biztosít munkavállalóink számára sportolási lehetőséget
- A próbaidő után új belépőink jogosultak a Cafeteriára, melynek éves keretösszege bruttó 270 000 Ft (ennek éves keretösszege 3 és 5 év után növekszik)
- A fentieken kívül, pozíciótól függően éves/negyedéves jutalom kerül kifizetésre, továbbá kollégáink projektteljesítési bónuszokban is részesülhetnek
- Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fejlődésre, így minden kollégánknak lehetősége nyílik arra, hogy a legkülönbözőbb tréningeken és képzéseken vegyen részt (vezetői képzések, hard- és soft skill tréningek, nyelvi képzések)
- Szívesen látjuk minden kollégánkat a vállalati, ágazati és csoportszintű rendezvényeinken (csapatépítők, workshopok, ITSH pub, évzáró karácsonyi rendezvény)
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Rendszerüzemeltető
- Üzleti támogató központok
- Informatikai támogatás
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
A felsoroltak közül bármelyik:
- Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
- Német (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Pécs