Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő tapasztalt alkalmazás üzemeltető munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy ami emberünk!
Feladatok:
- 2nd /3rd level technikai támogatás
- Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján
- Processzek betartatása
- Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment
- Aktív részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken
- Event menedzsment, riporting, monitorozás
- Változáskezelés támogatása: új verziók telepítése, migrálás támogatása
- Új funkciók és/vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése
- Frissítésekkel (releasekkel) kapcsolatos koordináció az érintett szakterületekkel
- Új frissítések (releasek) előkészítése, telepítése és tesztelése
- Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése
- Új toolok és technológiák elsajátítása, használata
- Szkriptek készítése, rendszerek konfigurálása biztonsági mentésekhez és visszaállításokhoz és egyéb rendszerfunkciókhoz
Elvárások / Requirements
- 2-3 év releváns szakmai tapasztalat
- Főiskolai vagy szakirányú végzettség
- Üzemeltetési ismeretek (ITIL)
- B1 német és/vagy B2 angol nyelvismeret
- Window, Linux operációs rendszerek és szerverek ismerete
- Windows, Linux szerverek adminisztrációs ismeretek
- Adatbázis (Oracle SQL) adminisztrációs tapasztalatok
- Java
Előnyök:
- Középfokú aktív angol és/vagy felsőfokú német nyelvtudás
- Agilis módszertan ismerete
- WebSphere IIS, Tomcat AWS, Azure Docker, Kubernetes Openstack, PostgreSQL, Java
- networks (TCP-IP), monitoring systems, application-servers, WebSeal / WAS-Server / Oracle / Loadbalancer, IRC, C, C++,C# .Net, MS SQL, Oracle SQL
- IRC 3.2 vagy IRC 3.4 Know-how
- PTC adminisztrációs ismeretek (API-PTC szkriptek)
- JIRA und Confluence
Személyiség:
- Analitikus gondolkodásmód,
- Jó problémamegoldó képesség
- Megoldásorientált szemléletmód
- Rugalmas hozzáállás
- IT affinitás