A Deutsche Telekom IT Solutions Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) a Deutsche Telekom Csoport tagja és a németországi székhelyű Deutsche Telekom IT leányvállalata. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Alkalmazás üzemeltető (REF382J)

Egy német multinacionális autóipari vállalatot támogató csapatba keresünk ambiciózus, németül beszélő alkalmazás üzemeltető kollégákat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod a német nyelvtudásodat a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy a mi emberünk!

Amiből a napi munkánk áll:

  • 2nd / 3rd level technikai támogatás
  • Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL folyamatok alapján
  • Processzek betartatása
  • Incident / Problem / Change / Configuration menedzsment
  • Aktív részvétel napi és heti ügyfélmegbeszéléseken
  • Riporting és monitoring toolok használata
  • Új verziók telepítése, migrálás támogatása
  • Új funkciók és / vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése
  • Releasekkel kapcsolatos kooperáció az érintett szakterületekkel
  • Releasek előkészítése, telepítése és tesztelése
  • Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése, készítése
  • Használt toolok és technológiák elsajátítása, alkalmazása
  • Szkriptek készítése, rendszerek konfigurálása biztonsági mentésekhez és visszaállításokhoz, illetve egyéb rendszerfunkciókhoz

Elvárások

  • Releváns szakmai tapasztalat
    • kezdő (1 - 2 év)
    • tapasztalt (3 - 5 év)
    • senior (> 5 év)
  • Főiskolai vagy szakirányú végzettség / kezdő szint esetén folyamatban lévő IT tanulmányok
  • Üzemeltetési ismeretek (ITIL folyamatok alapján)
  • Minimum középfokú német nyelvtudás
  • Szakmai csoporttól függően Windows / Linux / Mainframe operációs rendszerek és szerverek ismerete, adminisztrációs ismeretek
  • Többműszakos munkarend és/vagy ügyelet (On Call Duty) vállalása

Előny az alábbiak közül minél több megléte / ismerete:

  • Logisztikai vagy autóipari alkalmazások üzemeltetésében szerzett szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú német és / vagy angol nyelvtudás
  • Agilis módszertan ismerete
  • Windows Active Directory (DLAD ismeret)
  • Networking (TCP-IP), monitoring ismeretek
  • Alkalmazás szerver (Websphere / IIS / Apache Tomcat / JBOSS) ismeretek
  • Adatbázis (Oracle SQL / MS SQL ) ismeretek
  • Loadbalancer tapasztalat
  • Java / C++ / C# .Net tapasztalat
  • IRC ismeret

Személyiség:

  • Analitikus gondolkodásmód
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Megoldásorientált szemléletmód
  • Rugalmas hozzáállás
  • Precíz munkavégzés
  • Terhelhetőség

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

Cégnév: Deutsche Telekom IT Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK