A Deutsche Telekom IT Solutions Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) a Deutsche Telekom Csoport tagja és a németországi székhelyű Deutsche Telekom IT leányvállalata. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Alkalmazás üzemeltető (REF382J)
Egy német multinacionális autóipari vállalatot támogató csapatba keresünk ambiciózus, németül beszélő alkalmazás üzemeltető kollégákat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod a német nyelvtudásodat a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy a mi emberünk!
Amiből a napi munkánk áll:
- 2nd / 3rd level technikai támogatás
- Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL folyamatok alapján
- Processzek betartatása
- Incident / Problem / Change / Configuration menedzsment
- Aktív részvétel napi és heti ügyfélmegbeszéléseken
- Riporting és monitoring toolok használata
- Új verziók telepítése, migrálás támogatása
- Új funkciók és / vagy hibajavítások (bugfix) ellenőrzése, tesztelése
- Releasekkel kapcsolatos kooperáció az érintett szakterületekkel
- Releasek előkészítése, telepítése és tesztelése
- Tranzíciókban való részvétel és dokumentációk kezelése, készítése
- Használt toolok és technológiák elsajátítása, alkalmazása
- Szkriptek készítése, rendszerek konfigurálása biztonsági mentésekhez és visszaállításokhoz, illetve egyéb rendszerfunkciókhoz
Elvárások
- Releváns szakmai tapasztalat
- kezdő (1 - 2 év)
- tapasztalt (3 - 5 év)
- senior (> 5 év)
- Főiskolai vagy szakirányú végzettség / kezdő szint esetén folyamatban lévő IT tanulmányok
- Üzemeltetési ismeretek (ITIL folyamatok alapján)
- Minimum középfokú német nyelvtudás
- Szakmai csoporttól függően Windows / Linux / Mainframe operációs rendszerek és szerverek ismerete, adminisztrációs ismeretek
- Többműszakos munkarend és/vagy ügyelet (On Call Duty) vállalása
Előny az alábbiak közül minél több megléte / ismerete:
- Logisztikai vagy autóipari alkalmazások üzemeltetésében szerzett szakmai tapasztalat
- Felsőfokú német és / vagy angol nyelvtudás
- Agilis módszertan ismerete
- Windows Active Directory (DLAD ismeret)
- Networking (TCP-IP), monitoring ismeretek
- Alkalmazás szerver (Websphere / IIS / Apache Tomcat / JBOSS) ismeretek
- Adatbázis (Oracle SQL / MS SQL ) ismeretek
- Loadbalancer tapasztalat
- Java / C++ / C# .Net tapasztalat
- IRC ismeret
Személyiség:
- Analitikus gondolkodásmód
- Jó problémamegoldó képesség
- Megoldásorientált szemléletmód
- Rugalmas hozzáállás
- Precíz munkavégzés
- Terhelhetőség
Munkavégzés helye
Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged