- Az ügyfelek telefon és híváselosztó rendszerének üzemeltetése
- Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása hardver és alkalmazás szinten
- Komplex hibák feltárása, analizálása, elhárítása. Ilyenek pl. hangminőséggel, rendszerkomponensekkel kapcsolatos nehezen diagnosztizálható esetek
- Karbantartási feladatok ellátása (firmware upgrade, hot fixek, patchek kezelése)
- Az egyes megoldó csoportok támogatása
- Kapcsolattartás a német kollégákkal, rendszermérnökökkel és technikai telefonkonferenciákon való aktív részvétel
- A visszatérő hibák analizálása, a kiváltó ok megtalálása és megoldása a probléma kezelés folyamat keretein belül
- Az egyes incidensek, problémák megoldásának dokumentálása és felvitele az ismert hibák adatbázisába (BestGuide)
- Change management-ben való aktív részvétel
- Rendszerleíró dokumentációk kezelése, változás esetén frissítése
Elvárások / Requirements
- Felsőfokú informatikai végzettség, vagy azzal egyenértékű szakmai tapasztalat
- Telekommunikáció és contact center technológiák ismerete
- Monitorozó rendszer kezelésének ismerete: Icinga
- Üzemeltetési ismeretek: ITIL V3
- Incident / Change / Problem / Configuration management folyamatok ismerete
- Legalább középfokú német és angol nyelvismeret
- Csapatszellem
- Jó analizáló és problémamegoldó képesség
- Készenlét ellátására való hajlandóság
Előnyök
- Contact Center területen szerzett releváns szakmai tapasztalat
- Broadsoft/BroadWorks, Avaya, Genesys ismeretek
- Operációs rendszer ismeret: Linux, Windows, VMWare