
A Raiffeisen a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a dolgozók egészségének megőrzésére és a biztonságos munkavégzés feltételeinek biztosítására. Leendő munkatársaink számára a betöltött munkakör jellegének függvényében továbbra is biztosítjuk az otthonról történő munkavégzés lehetőségét. További jelentős változás, hogy 2020 júniusától Budapesten, a központi területeken dolgozó munkatársaink egy új, belvárosi irodában végezhetik munkájukat, egy igazán modern környezetben, amely kiemelkedő színvonalat nyújt az egész munkaerőpiacon. (Agora, Göncz Árpád városközpont) Mivel a biztonságot tartjuk elsődleges prioritásnak, ezért a körülményekhez és trendekhez igazodva a teljes kiválasztási folyamatunkat felhasználóbarát, online megoldásokkal bonyolítjuk le és a belépésedet követően is a lehető leghatékonyabb módon szervezzük majd a munkádat! Légy Te is részese ennek a munkavállalói élménynek! Nyiss ajtót a Raiffeisenre és teremts magadnak egy új jövőt!
Alkalmazás üzemeltető
MI LESZ A FELADATOD?
- Windows Server-en futó rendszerek és alkalmazások üzemeltetése, fejlesztések támogatása üzemeltetői szemlélettel.
- Incidensek és problémák gyors és hatékony elhárítása, panaszok kivizsgálása, megválaszolása, azok visszacsatolása a fejlesztési folyamatba
- Verzióváltások előkészítése, telepítések nyomon követése, ellenőrzése banki környezetben
- Proaktív hibakeresés monitoring eszközök használata révén, performancia problémák vizsgálata, elhárítása
- Projektmunkákban való részvétel, külföldi kollégákkal való egyeztetés/kapcsolattartás
- Szervezői illetve minőségbiztosítási feladatok ellátása. Kapcsolattartás megrendelő területekkel, banki társosztályokkal, beszállítókkal
- a rendszerekkel kapcsolatos üzemeltetési dokumentációk kezelése / naprakészen tartása
MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?
- csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
- nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
- nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
- szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel, tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
- munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk
CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...
- van szakirányú felsőfokú végzettség vagy azzal megegyező 2+ éves szakmai tapasztatod
- van releváns fejlesztői, üzemeltetési vagy IT rendszerszervezési tapasztalatod
- van Windows Server 2012 vagy újabb operációs rendszerrel kapcsolatos jártasságod
- van MSSQL 2012 vagy újabb adatbázis-kezelő ismereted
- van szkriptelési tapasztalatod (pl.: PowerShell)
- konstruktivitás és precizitás jellemző rád
- problémamegoldó képességgel rendelkezel
- csapatmunkára való képességgel rendelkezel
- Jó kommunikációs képességgel rendelkezel
- * Előny:
- Microsoft IIS, IIB ismerete
- Zabbix felügyeleti rendszer ismerete
- Centrallog alkalmazás ismeret (Elasticsearch/Kibana)
- MQ explorer ismerete
- ITIL ismerete,
- Dolgoztál már közvetlenül fejlesztői csapattal
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- Rendszerüzemeltető
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
- Középiskola
Szükséges nyelvtudás:
- Nem igényel nyelvtudást
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Agora Budapest, 1133 Budapest, Göncz Árpád Városközpont