A Raiffeisen a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a dolgozók egészségének megőrzésére és a biztonságos munkavégzés feltételeinek biztosítására.
 
Leendő munkatársaink számára a betöltött munkakör jellegének függvényében továbbra is biztosítjuk az otthonról történő munkavégzés lehetőségét.
 
További jelentős változás, hogy 2020 júniusától Budapesten, a központi területeken dolgozó munkatársaink egy új, belvárosi irodában végezhetik munkájukat, egy igazán modern környezetben, amely kiemelkedő színvonalat nyújt az egész munkaerőpiacon. (Agora, Göncz Árpád városközpont)
 
Mivel a biztonságot tartjuk elsődleges prioritásnak, ezért a körülményekhez és trendekhez igazodva a teljes kiválasztási folyamatunkat felhasználóbarát, online megoldásokkal bonyolítjuk le és a belépésedet követően is a lehető leghatékonyabb módon szervezzük majd a munkádat!
 
Légy Te is részese ennek a munkavállalói élménynek!
Nyiss ajtót a Raiffeisenre és teremts magadnak egy új jövőt!

Alkalmazás üzemeltető

Mi lesz a feladatod?

Windows Server-en futó rendszerek és alkalmazások üzemeltetése, fejlesztések támogatása üzemeltetői szemlélettel.
Incidensek és problémák gyors és hatékony elhárítása, panaszok kivizsgálása, megválaszolása, azok visszacsatolása a fejlesztési folyamatba
Verzióváltások előkészítése, telepítések nyomon követése, ellenőrzése banki környezetben 
Proaktív hibakeresés monitoring eszközök használata révén, performancia problémák vizsgálata, elhárítása 
Projektmunkákban való részvétel, külföldi kollégákkal való egyeztetés/kapcsolattartás
Szerszervezői illetve minőségbiztosítási feladatok ellátása. Kapcsolattartás megrendelő területekkel, banki társosztályokkal, beszállítókkal
a rendszerekkel kapcsolatos üzemeltetési dokumentációk kezelése / naprakészen tartása

Miért érdemes velünk dolgozni?

  • csapatként dolgozunk együtt, számítunk egymásra, szakmai és emberi közösséget alkotunk,
  • nálunk az emberi kapcsolatok különösen fontosak, legyen szó ügyfelekről vagy munkatársakról,
  • nyitott, pozitív légkörben valósíthatod meg önmagad, és nem csak megélheted, meg is teremtheted a változást, ami előre visz
  • szakmaiságban, tudásban a legjobbat adjuk: folyamatos szakmai fejlődést biztosítunk, ahol sikereiddel, tudásoddal karrieredet folyamatosan építheted,
  • munkánkat felelősséggel végezzük, mert tudjuk, hogy az eredményességre mindannyian hatást gyakorlunk

Csatlakozz hozzánk, ha

  • van szakirányú felsőfokú végzettség vagy azzal megegyező 2+ éves szakmai tapasztatod
  • van releváns fejlesztői, üzemeltetési vagy IT rendszerszervezési tapasztalatod
  • van Windows Server 2012 vagy újabb operációs rendszerrel kapcsolatos jártasságod
  • van MSSQL 2012 vagy újabb adatbázis-kezelő ismereted
  • van szkriptelési tapasztalatod (pl.: PowerShell)
  • konstruktivitás és precizitás jellemző rád
  • problémamegoldó képességgel rendelkezel
  • csapatmunkára való képességgel rendelkezel
  • Jó kommunikációs képességgel rendelkezel
  • * Előny:
  • Microsoft IIS, IIB ismerete
  • Zabbix felügyeleti rendszer ismerete
  • Centrallog alkalmazás ismeret (Elasticsearch/Kibana)
  • MQ explorer ismerete
  • ITIL ismerete,
  • Dolgoztál már közvetlenül fejlesztői csapattal

Munkavégzés helye:

Agora Budapest, 1133 Budapest, Göncz Árpád Városközpont

Munkaidő:

Teljes munkaidőben

Jelentkezés az állásra:

Jelentkezés

Cégnév: Raiffeisen Bank Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK