Feladatok

  • Szakszerű informatikai ügyféltámogatás telefonon, emailen és távmenedzsment eszközökkel
  • Ügyfeleink számára szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai jellegű információk nyújtása
  • Saját fejlesztésű alkalmazások támogatása L1 és L2 szinten
  • Bejövő hívások és e-mailek fogadása és adminisztrálása
  • Kapcsolattartás az ügyfeleink, a tesztelők és a fejlesztőink között
  • Új szoftver verziók tesztelése
  • Naplóbejegyzések proaktív vizsgálata, értelmezése
  • SQL lekérdezések igény szerinti elkészítése, tesztelése
  • Riportok, kimutatások készítése (Power BI)
  • KPI és SLA idők menedzselése
  • Beérkező incidensek azonosítása, rangsorolása, eszkalációk indítása

Elvárások

  • Támogató (helpdesk, support) munkakörben megszerzett tapasztalat
  • Legalább középfokú végzettség
  • Informatikai beállítottság
  • Aktív angol nyelvtudás
  • Proaktív hozzáállás, felelősségvállalás
  • Önfejlesztés: változások, napi információk folyamatos követése
  • Magabiztos MS Office felhasználói ismeretek
  • Belső munkafolyamatok elsajátítása és naprakész ismerete
  • Udvarias, határozott, ügyfélközpontú magatartás mind telefonos, mind e-mailes kapcsolattartás során
  • Jó problémamegoldó készség
  • Csapatszellem

Előnyt jelent

  • Naplóelemzésben szerzett tapasztalat - ELK Stack (Elasticsearch, Logstash és Kibana)
  • SQL ismeret
  • Ügyfélközpontú szemlélet
  • Önálló munkavégzés
  • Megoldásorientált gondolkodás
  • Stressz- és monotonitástűrés
  • Csapatmunkára való képesség
  • Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Proaktív és precíz személyiség

Amit kínálunk

  • Modern, fiatalos, környezet
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • Home office lehetőség
  • Éves teljesítmény alapú bónusz
  • Könnyű megközelíthetőség
  • Étkezési lehetőségek a közelben

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

A "Jelentkezés" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar és angol nyelvű önéletrajzát!

JELENTKEZEM