Egy német multinacionális autóipari nagyvállalat részére keresünk ambiciózus, németül beszélő Alkalmazás támogató munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy ami emberünk! Előnyben: Autókereskedői (aftersales) software-ek gyakorlati ismeretek.

 

  • Alkalmazás támogatás: hibakezelés, ügyféltámogatás, jogosultságkezelés, egyedi ügyfélkérések támogatása
  • Dokumentációk kezelése
  • Hibajegykezelés ás adminisztráció
  • Támogatási folyamatok felügyelete ( Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment)
  • Részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken
  • Előírások, folyamatok betartatása
  • Riportok készítése
  • Informatikai folyamatokban való részvétel (telepítések, tesztelések támogatása)
  • Alkalamzásbeveztésben való részvétel és dokumentációk kezelése
  • Új alkalmazások és technológiák elsajátítása, használata

Elvárások / Requirements

  • Gyakorlat alkalmazáskezelésben és támogatásban
  • Tapasztalat ügyfélkapcsolattartás területén
  • Aktív német és/vagy angol nyelvismeret

 

Előnyök

  • Felsőfokú aktív angol és/vagy felsőfokú német nyelvtudás
  • Tapasztalat jegykezelő rendszerek használatában (SM9, Service Center)
  • ITIL Foundation bizonyítvány
  • Agilis módszertan ismerete
  • Autókereskedői (aftersales) software-ek gyakorlati ismerete: CARPORT, Dealer Portal

 

Személyiség

  • Analitikus gondolkodásmód
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Megoldásorientált szemléletmód
  • Rugalmas hozzáállás 
  • IT affinitás
Cégnév: Deutsche Telekom IT Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK