- Kapcsolattartás az államigazgatási, a közigazgatási, az iparági és az egyéb jogállású szervezetekkel, az üzleti partnerekkel létrejövő adminisztratív ügyekben.
- Létesítési és rekonstrukciós beavatkozások dokumentációinak (költség tervek, szerződések, teljesítés igazolások, költség elszámolások [pl. számlák, munkaidő stb.], számla kísérő dokumentumok stb.) készítése, feldolgozása, elemzése, ellenőrzése és nyilvántartása.
- Az üzleti tervek (hosszútávú, középtávú, rövidtávú és éves) készítésének, végrehajtásának támogatása.
- A belső társszervezetek gazdasági tevékenységeinek támogatása.
- Közreműködés:
- beszerzési eljárásokban,
- kártalanítási megállapodások előkészítésében,
- létrejövő szerződések működtetésében,
- szerződések, megrendelések, teljesítés igazolások, számlák kezelésében,
- hatósági/hivatali megkeresések megválaszolásában,
- ügyfél megkeresések, panaszok és reklamációk kezelésében.
- A rendszeres és az eseti jelentések, beszámolók, elemzések, műszaki statisztikák, riportok, adatszolgáltatások készítése.
- A nyilvántartások naprakész vezetése.