Alállomási és távvezeték beruházási referens

Hajdú-Bihar vármegye

Feladatok

  • Kapcsolattartás az államigazgatási, a közigazgatási, az iparági és az egyéb jogállású szervezetekkel, az üzleti partnerekkel létrejövő adminisztratív ügyekben.
  • Létesítési és rekonstrukciós beavatkozások dokumentációinak (költség tervek, szerződések, teljesítés igazolások, költség elszámolások [pl. számlák, munkaidő stb.], számla kísérő dokumentumok stb.) készítése, feldolgozása, elemzése, ellenőrzése és nyilvántartása.
  • Az üzleti tervek (hosszútávú, középtávú, rövidtávú és éves) készítésének, végrehajtásának támogatása.
  • A belső társszervezetek gazdasági tevékenységeinek támogatása.
  • Közreműködés:

    -   beszerzési eljárásokban,

    -   kártalanítási megállapodások előkészítésében,

    -   létrejövő szerződések működtetésében,

    -   szerződések, megrendelések, teljesítés igazolások, számlák kezelésében,

    -   hatósági/hivatali megkeresések megválaszolásában,

    -   ügyfél megkeresések, panaszok és reklamációk kezelésében.

  • A rendszeres és az eseti jelentések, beszámolók, elemzések, műszaki statisztikák, riportok, adatszolgáltatások készítése.
  • A nyilvántartások naprakész vezetése.

Elvárások

  • Középfokú gazdasági vagy műszaki végzettség.
  • WINDOWS és az MS Office teljes körű használata.
  • „B” kategóriás jogosítvány.

Előnyt jelent

  • Legalább 1 év munkatapasztalat.

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Áramdíj kedvezmény
  • Kiemelkedő premizálási rendszer
  • Egyénre szabható éves cafeteria keret
  • Cafetéria kereten kívüli, kiemelkedő mértékű, hosszútávú gondoskodás önkéntes nyugdíjpénztári támogatás formájában
  • Korlátlan járóbeteg ellátás, célzott szűrővizsgálatok szerződött partnereinknél
  • Üdülési lehetőségek jelentős kedvezményekkel
  • Korlátlan belföldi mobiltelefon használat
  • Mobilitás támogatása
  • Folyamatos képzési és fejlődési lehetőség nagyvállalati környezetben

JELENTKEZEM


Cégnév: OPUS TITÁSZ Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: