Csatlakozz dinamikusan növekvő, piacvezető számviteli és bérszámfejtési szolgáltató csapatunkat támogató back office csapatunkhoz, ahol folyamatos szakmai fejlődést és változatos, kihívásokkal teli feladatokat kínálunk! Ha kiemelten motivált vagy az adózási ismereteid fejlesztésében és alkalmazásában, valamint szívesen osztod meg tudásodat kollégáiddal, nálunk megtalálod a helyed! Mit jelent nálunk Adózási Szakembernek lenni? A mindennapjaid során szoros együttműködésben dolgozol majd számviteli csapatunkkal, támogatást nyújtva számukra adózási kérdések megválaszolásában. Feladataid közé fog tartozni ügyfeleink adózással kapcsolatos ügyeinek támogatása, valamint az aktuális adójogszabályok nyomon követése és alkalmazása. Fontos szereped lesz a belső tréningek koordinálásában, ahol lehetőséged nyílik tréninganyagok előkészítésére és fejlesztésére, valamint saját tréningek megtartására is. Részt veszel adózási témájú hírlevelek készítésében, és aktívan közreműködsz fejlesztési javaslatok, folyamatoptimalizációs megoldások kidolgozásában is. Mindezek a feladatok precizitást, alapos szakmai tudást és elkötelezettséget igényelnek, de fiatalos és lendületes csapatunkban biztosítjuk számodra a szükséges támogatást és folyamatos szakmai fejlődést. Sikeredhez hozzájárul belső tréningprogramunk, amely révén folyamatosan naprakész tudással vértezheted fel magad. Kik is vagyunk? Kedves leendő csapattagunk! Ismerj meg minket jobban: 1999-ben, az Arthur Andersen Business Process Outsourcing (BPO) divíziójaként alakultunk Magyarországon és azóta független szolgáltatóként dinamikusan és gyorsan bővülő könyvelési és bérszámfejtési üzletágat működtetünk az európai régióban, ahol jelenleg közel 500 kollégánkkal rendkívül változatos, félezer ügyfélnél is nagyobb portfóliót látunk el. A világ legjelentősebb nemzetközi nagyvállalatai közül számos vállalatot tudhatunk ügyfeleink között, úgy, mint például a Coca-Cola, a BMW, vagy a Morgan Stanley. Változatos profilú és kultúrájú ügyfeleinknek köszönhetően minden projektben új kihívásra lelhetsz majd.. Az élet nálunk Nyakkendő vagy rövidnadrág? Home office-ban mindkettő előfordul, az irodában viszont a laza üzleti viseletet preferáljuk. Erre nagyon büszkék vagyunk: Vállalatunk 2006 óta piacvezető. Ha komolyan szeretnél szakmailag fejlődni, akkor nálunk a helyed, itt a legjobbat hozzuk ki belőled. Tea vagy kávé? Fiatalos, összetartó közösséget építünk, így a csapattal mindegyik verhetetlen! Amit kollégáink a legjobban szeretnek Hibrid munkavégzés – „Élethelyzetedhez igazítjuk munkakörülményeidet.” Egymás tisztelete – „Partnerként kezeljük egymást” Személyes fejlődés – „Szakmai és személyes fejlesztés – Egyértelmű karrierút” Felelős vezetők – „Rendszeres vezetői beszélgetés és visszajelzés A munkavégzés részletei Hibrid munkavégzés, ha szereted a változatosságot Lehetőséged van 5 napból 3 nap otthoni munkavégzésre és 2 nap irodai munkavégzésre. Rugalmas munkaidő A munkaidőd nálunk rugalmas, mi a PS-nél egymáshoz is alkalmazkodunk. Tulajdonságok, amiket értékelünk Pozitív hozzáállás Közösségi szellem Humor Lelkiismeretesség Elfogadás Proaktivitás Precizitás Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe? Belső hírportál – Programajánlókkal, interjúkkal, videókkal és aktualitásokkal. Akár Te is szerkesztővé válhatsz. Kötetlen StepUp beszélgetések - Havonta a feletteseddel, a terveidről, céljaidról vagy bármiről, ami foglalkoztat. Innovation Box - ahol az ötleteidet szívesen fogadjuk és Veled együtt valósítjuk meg. Csapat meetingek - Fontos számunkra a szakmai egyeztetés és a rendszeres kapcsolódás a többiekkel. Elkötelezettség mérések – rendszeresen megkérdezzük kollégáink véleményét és a visszajelzések alapján alakítjuk környezetünket, folyamatainkat. Kérdőívek – Glamour Party vagy kerti sütögetés? Te dönthetted el, hiszen Veled közösen szervezzük a céges programokat. Minden szavazatod és ötleted számít. Open Office – nem zárkózunk be, csapatod tagjai, ahogy a vezetőid is mindig rendelkezésedre állnak. , , Végzettség és nyelvtudás Közgazdasági vagy jogi területen szerzett diploma Középszintű angol nyelvtudás Tapasztalat Legalább 4-5 év tapasztalat adótanácsadás vagy adózási területen Készségek Magas szintű motiváltság az adózási ismeretek naprakészségének megőrzésében és továbbadásában Képesség a számviteli és adótörvények összefüggéseinek átlátására Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó készségek , Adótanácsadói végzettség ,
JELENTKEZEM