AZ ALÁBBI FELADATOKBAN SZÁMÍTANAK RÁD: Adóbevallások elkészítése, valamint folyamatos kommunikáció és együttműködés a hatóságokkal és adótanácsadókkal. Könyvelési feladatok elvégzése a pozícióhoz rendelt számviteli területeken. Nemzetközi tranzakciók kezelése és a kapcsolt vállalkozások könyvelésében való részvétel. A személyi jövedelemadó, iparűzési adó, társasági adó és halasztott adó számítása és kezelése. A havi és éves vállalati beszámolók összeállításában való aktív részvétel. Együttműködés az üzleti terv készítésében és annak végrehajtásában. Kapcsolattartás a könyvvizsgálókkal a társaság kötelező és belső ellenőrzésével kapcsolatban. TÉGED KERESÜNK, HA... Minimum 2-5 év tapasztalattal rendelkezel nemzetközi nagyvállalatnál, és magabiztosan dolgozol önállóan, különösen kapcsolt vállalkozások kezelésében. Jól ismered az adózási rendszereket, különös figyelemmel a nemzetközi ügyletekre. Kommunikációképes angol nyelvtudással rendelkezel, mind szóban, mind írásban. Kiemelkedő precizitás és motiváció jellemez, gyorsan tanulsz és alkalmazkodsz az új kihívásokhoz. KIVÁLASZTÁS SORÁN ELŐNYT JELENT, DE NEM FELTÉTEL: Az IFRS és a US GAAP ismerete. Adótanácsadói végzettség. AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA: Tapasztalat függvényében meghatározott alapfizetés. Kiemelkedő éves bónusz. Céges laptop és mobiltelefon. Kiemelkedő szakmai fejlődési lehetőség. Rendszeres szakmai tréningek. Munkavégzés helye: Vecsés (heti 2 napos Home Office munkavégzés lehetőség) Munkaidő: Törzsidő hétfő-péntek 08:00-16:30 Ha felkeltette érdeklődésed a lehetőség, és szívesen csatlakoznál a Partnerünk csapatába, akkor jelentkezz frissített MAGYAR ÉS ANGOL nyelvű önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva: A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM