A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
Adóügyi Szakterület
a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi
CXXX. törvény
(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján
p á l y á z a t o t h i r d e t
adóügyi referens
(I. besorolási osztály B munkaköri kategória)
munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás időtartama:
határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
- 1132 Budapest, Kresz Géza utca 13-15.
Ellátandó főbb feladatok:
- Ellátja a nyomtatványok / elektronikus űrlapok feldolgozásával kapcsolatos feladatokat, lefolytatja az azokkal összefüggő hatósági eljárásokat.
- Lefolytatja a bejelentésre/adatszolgáltatásra induló, közteher megállapítását célzó eljárásokat.
- Adminisztratív feltételvizsgálatot követően hivatalból eljárást indít és lefolytatja azt.
- Végzi a kérelemre induló eljárásokkal kapcsolatos hatósági tevékenységet.
- A hatósági jogkörben indult eljárásokban szükséges iratok, közbenső intézkedések és döntések tervezeteit önállóan előkészíti kiadmányozásra.
- Rendszeresen, vagy igény esetén eseti jelleggel beszámol, megbeszéléseken vesz részt, beszámolót, jelentést készít, kijelölése esetén aktív közreműködőként részt vesz a helyi munkacsoport munkájában.
- Írásban, személyesen, telefonon kapcsolatot tart az ügyfelekkel. Feladatellátása érdekében írásban és szóban egyaránt kapcsolatot tart a társ(fő)osztályokkal, társigazgatóságokkal és társszervekkel
- A használt informatikai alkalmazások jogszabályoknak és belső szabályozóknak nem megfelelő működése esetén eredménytelen informatikai bejelentést követően intézkedési javaslatot tesz.
- Figyelemmel kíséri és munkavégzése során szem előtt tartja a szakterületi tevékenységét mérő kimutatásokhoz és statisztikai mutatókhoz kapcsolódó határidőket és mutatók alakulását, jelzi azok összefüggéseiben, számításában felmerülő elmaradást.
- A határidők követése és adatszolgáltatási igények kielégítése érdekében feladatairól, illetve szervezeti egysége teljesítményéről naprakész nyilvántartást vezet.
Amit nyújtunk:
- A versenyszférában is piacképes tudás elsajátításának lehetősége;
- Gyakorlott kollégák által biztosított szakmai támogatás, részletekre kiterjedő, alapos betanítás;
- Rugalmas munkarend;
- Otthoni munkavégzés lehetősége a próbaidő leteltét követően;
- Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 1.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság- és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had- és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlész-borász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), gépészmérnöki, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, matematikusi, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, műszaki/ mérnök menedzseri, gazdasági mérnöki, építészmérnöki, építőmérnöki, ingatlan-nyilvántartási szervező, nemzetbiztonsági, andragógiai, pedagógia, pedagógus, tanár, kommunikátor felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon; adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/ vámszakértői vagy nemzetközi adó- és vámtanácsadó; vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú; társadalombiztosítási, munkaügyi, személyügyi, személyzeti legalább felső középfokú szakképesítés; ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítő; vagy statisztikai és gazdasági ügyintéző szakképesítés;
- előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
- biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
- a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés
Elvárt kompetenciák:
- pszichés terhelhetőség
- pontosság
- együttműködési készség
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
- felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
- motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
- külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A pályázat beérkezésének határideje: 2024. december 15.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 31.
A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt Poharánszki Erzsébet igazgatóhelyettes asszony nyújt a 06-1-450-4010 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat adóügyi referens (Adóügy - Kresz Géza utca)”
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.
A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.